Alpha Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det spelet verkar väldigt okänt bland många så jag undrar om någon har spelat Star Ocean, Star Ocean 2 The second Story eller Star Ocean 3 Till The End of Time och vad ni tycker om dom(om ni då har spelat dom) Jag har 3an och tycker det är väldigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har spelat det på snes & har sett lite av animén, riktigt bra faktiskt. blir nog att köpa 3:an sen när jag har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Jag har Star Ocean 3 riktigt roligt. (lånar topicen lite) Jag undrar ifall man kan komma till Kingdom of Greeton Redigerad 18 april, 2005 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Nej det kan man inte Hur långt har du föressten kommit i spelet och vilken level e du på? Redigerad 18 april, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag har klarat av hela spelet Fayt är på lvl 71 Cliff lvl 69 Nel lvl 66 det är dom characterna jag använder mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kommit till Firewall med fayt på typ lv 67 o Cliff på samma och maria på lv 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har spelat det på snes & har sett lite av animén VA finns det anime med Star Ocean? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 VA finns det anime med Star Ocean? jupp, Star Ocean EX heter den: här kan du läsa lite om den http://www.animetric.com/qrs2/starex.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts