Cortez Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Folk har säkert sett den här buggen förut, men jag har inte läst om den här. I alla fall, jag var jagad av polisen med 5 stjärnor. Hade lite liv kvar typ vid Pier 69 så jag hoppar väl i vattnet, tänkte jag. Jag switchade(bytte "vapen".) från händer till fallskärm under tiden jag föll, och när jag landade i vattnet satt jag fast i kanten(av bryggan), och jag låg på mage i vattnet, och kunde inte röra mig. Satt fast en bit under vattnet. Och helikoptern började ju skjuta på mig såklart. Och när jag blir dödad, så står det "Busted" istället för "Wasted" och dessutom hörs det en polis röst som inte finns där, under vattnet. Aja, ganska inte så skoj bugg, men om ni har tråkigt kan ni ju testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Lol har aldrig hänt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tycker de flesta buggar är kul. Men inte när man är mitt uppe i något. Får testa det senare någon gång, stor chans att man stöter på buggen om man gör det du gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hela mitt spel är en stor bugg nu..hur sakta man än kör hänger inte grafiken med. spelet hakar sej och man får starta om. jag hinner kanske 20m innan det händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hela mitt spel är en stor bugg nu..hur sakta man än kör hänger inte grafiken med. spelet hakar sej och man får starta om. jag hinner kanske 20m innan det händer Det är ingen bugg det kallas glitch och det förekommer när grafiken inte hänger med, väldigt vanligt på GTA spel. Oj vad petig jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Folk har säkert sett den här buggen förut, men jag har inte läst om den här. I alla fall, jag var jagad av polisen med 5 stjärnor. Hade lite liv kvar typ vid Pier 69 så jag hoppar väl i vattnet, tänkte jag. Jag switchade(bytte "vapen".) från händer till fallskärm under tiden jag föll, och när jag landade i vattnet satt jag fast i kanten(av bryggan), och jag låg på mage i vattnet, och kunde inte röra mig. Satt fast en bit under vattnet. Och helikoptern började ju skjuta på mig såklart. Och när jag blir dödad, så står det "Busted" istället för "Wasted" och dessutom hörs det en polis röst som inte finns där, under vattnet. Aja, ganska inte så skoj bugg, men om ni har tråkigt kan ni ju testa. Men det kommer väl en osynlig polis ? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Liknande bugg finnes här: http://freddah.myftp.org/ufo/skit/cj_stannar_i_luften.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Prova att kyssas när ni står på en båt i 2p-läget. En av gubbarna kommer att hamna på botten och kunna springa omkring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Liknande bugg finnes här: http://freddah.myftp.org/ufo/skit/cj_stannar_i_luften.rar Det där var en j.......a stor bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 HAHA, det kommer många fula buggar när poliserna är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts