Panimala Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Om du har en telefon med högtalarsystem på (Man trycker på en knapp så hörs det ur en liten högtalare så att alla kan höra istället för bara du, sen kan man hålla en MP3 spelar mot högtalaren och spela in. Blir jävligt bra. Owkey, det får testas någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag och min kompis (samma person som slog han på kinden) ringde våran lärare och tog en docka som sa :Ska vi dansa. då sa läraren i tefonen :är det alexandra? var så jävla kul .sedan ringde vi upp min kompis flickvän och tog damsugaren mot telefonen och sa känn dig blåst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Klockrena!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) HAHAHAHAHAHAHAHA BÄST! HAHAHA BONNSNACK 3!! "Å de small ju öttav bara hällvättu!" Redigerad 18 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Har inte hört på alla än men "raggar på en tjej i växeln" va ju skön . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Weener dina busringningar är ju sköna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Tjatig Kärring äger ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha, fan va kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Hehe, kul att ni gillar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Kan ingen annan än Weener dela med sig. Vill höra nåra andras också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det fula är att alla fortsätter snacka med dig som tex Kattmat från Plaboy och Tjatkärring! Fast dom bästa är Bonnesnack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha, alla är ju underbart roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha, tack alla. Jag har kommit på att jag kan ganska många "Dialekter". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha, tack alla. Jag har kommit på att jag kan ganska många "Dialekter". Hittade ingen med grovskånska :'( Har du fler på gång eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ja, jag har mer på gång. Förövrigt hatar jag att snacka skånska, så det blir nog inget sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Norrländska är ett måste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Norrländska är ett måste. Ja, det ska jag använda i nästa. Ska bara öva in lite skicklig norrlänska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ägande "Det har tappat navkappslarna och vält upp och ner" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Ägande "Det har tappat navkappslarna och vält upp och ner" Haha, jag kom ju inte på nån bättre skada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Haha, jag kom ju inte på nån bättre skada Haha Och så tappade du fäljarna på däcken på din volvo 740 åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts