Weener Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Ja, berätta eller ladda upp era busringningar här. Här är alla mina busringingar jag gjort, om ni vill spara dom, högerklicka och ta spara mål som. http://quake.swe.net/~hugo/index.php Edit : När ni ska lyssna på dom måste ni ladda ner dom, annars hörs inte hela. Redigerad 18 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hade du fixat den där du snacka om i Fredags? Vad heter den isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Funkar inte ladda ner :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) HEHE, lyssna på "Håll käften Båtsman". Den är askul (Weener skicka den till mig förlängesen). Redigerad 18 april, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Edit : Funny, nej har inte gjort den än tyvärr. Mystig : Konstigt, tar du högerklick, sen spara mål som? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Jepp, Står typ "Går inte hämta Filen "Blablabla" från quakenet.. EDIT!!: Nu går det!! DOH... 2 eller 3 funkar bara! :'( Redigerad 18 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har inga inspela busringningar men i mellanstadiet brukade vi ringa till en galen gammal tant som kallades "Heliga Märta" vi bruka säga att tex ens bror hade röda ögon och jagade folk med saxar... du sa hon: Han är besatt av satan!!! och började sjunga: "Driv ut satan och in med gud" vi garvade i hjäl oss varje gång, det var groteskt roligt fast en gång när vi ringde svara en gubbe och sa: Vi är er på spåren skitungar, vi har ringt polisen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Alla filer som innehåller å, ä, ö etc. går inte att hämta från servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ja, berätta eller ladda upp era busringningar här. Här är alla mina busringingar jag gjort, om ni vill spara dom, högerklicka och ta spara mål som. http://quake.swe.net/~hugo/index.php Edit : När ni ska lyssna på dom måste ni ladda ner dom, annars hörs inte hela. Haha, Dom jag har lyssnat på äger Ska lyssna på flera nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Är det bara för Arvid dom med "å,ä och ö" inte funkar, eller är det så för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Är det bara för Arvid dom med "å,ä och ö" inte funkar, eller är det så för alla? Funkar inte för mig heller . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Funkar med Firefox! Hahahahaha! Niklas har beställt 5lastbilar med flourtabletter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Funkar med Firefox! Hahahahaha! Niklas har beställt 5lastbilar med flourtabletter Var kan man ladda ner firefox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Var kan man ladda ner firefox?? Det är lite omständigt... Det är bättre om du ber pojken att döpa om filerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Jag ska döpa om dom senare, om ni inte orkar vänta, skaffa FireFox. Firefox Redigerad 18 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Fungerar inte ladda ner någon med å,ä,ö för mig heller Fan va fula Bonnesnack busringningarna var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Nu har jag döpt om alla, så ingen innehåller Å,Ä eller Ö, Lyssna på bara. Mina mest lyckade busringingar enligt mig är "Tjatigtkärring, Kattmat från Playboy, Du ringde mig 2 på natten och Bonnesnack 3" Redigerad 18 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hur spelar man in busrigningar egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Om du har en telefon med högtalarsystem på (Man trycker på en knapp så hörs det ur en liten högtalare så att alla kan höra istället för bara du, sen kan man hålla en MP3 spelar mot högtalaren och spela in. Blir jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Håll Käften båtsman e bäst Speciellt på slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts