Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 har ni hört att the osbourne family ska komma till tv4!! jag är ÖVERLYCKLIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 har ni hört att the osbourne family ska komma till tv4!! jag är ÖVERLYCKLIG!!! Yup....men det är skit trist..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Yup....men det är skit trist..... är det? jag har alldrig sett det men är ett ozzy fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 är det? jag har alldrig sett det men är ett ozzy fan! Jag har sett det en gång....och då tyckte jag iaf inte om det!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Det enda du hör är svordomar och det enda du ser är en sönderknarkad Ozzy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2002 Det enda du hör är svordomar och det enda du ser är en sönderknarkad Ozzy. Kunde inte sagt det bättre själv!... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 Har ni hört detta nån gång: Fuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 eller fucking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 (redigerad) själv håller jag mig helst till jackass och tom green på mtv. osbourne är lite lojt fuck fuck hela tiden slog på att en gång o då that fucking dog is shitting on my fucking floor that dog is a fucking part of fucking bin ladins fucking terrorist gang då en av hans typ 7 hunder skit på golvet heh Redigerad 28 december, 2002 av walen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 själv håller jag mig helst till jackass och tom green på mtv. osbourne är lite lojt fuck fuck hela tiden slog på att en gång o då that fucking dog is shitting on my fucking floor that dog is a fucking part of fucking bin ladins fucking terrorist gang då en av hans typ 7 hunder skit på golvet heh Det har du rätt i. Å Jackass krossar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 28 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2002 (redigerad) ja har sett ett avsnitt av osbournes, de e ju helt galet............ Redigerad 28 december, 2002 av eightball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Åhhh!!, jag vil att Tom Green Show ska komma nu!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 haha...tom green äger phett...fast Ali g e också rolig på sitt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 Dom har inte äns samma humor... Tom Greens e SJUK!!! Ali G's e snuskig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2002 just därför e tom green bra..ali e mest cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Dom har inte äns samma humor... Tom Greens e SJUK!!! Ali G's e snuskig... Ali G är rolig för att han kommer med så dåliga skämt, vad han än säger får man höra det fejkade skrattet från publiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TERMINATOR3 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Ali G är rolig för att han kommer med så dåliga skämt, vad han än säger får man höra det fejkade skrattet från publiken. ali G och Jamie Kennedy Xperiment är det som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 det är kul när Ali G är borat(nån ryss) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2003 Osbourne Äger!!!!! Går imorn på mtv!! 22.00 tror jag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts