m0rd0r Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det har blivit repor på min CHaos Theory skiva :'( Det går inte att köra spelet! Går det att få bort dom eller måste jag köpa en ny? Hjälp plz :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det har blivit repor på min CHaos Theory skiva :'( Det går inte att köra spelet! Går det att få bort dom eller måste jag köpa en ny? Hjälp plz :'( Ta en tvätt svamp... lägg den i vatten så den blir helt blöt... sen häller du på nåra droppar diskmedel... sen drar du INNIFRÅN och UT eller UTIFRÅN in.. aldrig "längs" spåren..... me den mjuka sidan.. inte de där hårda grejset.. då förstör du mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Gå till någon spelaffär och fråga om dom kan skicka iväg den till nåt ställe för slipning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Eller också köper du ett rengöringsset för CD/DVD-skivor eller ett CD/DVD-reparations-kit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Funkade inte med svampen Får väl gå till Game eller köpa ett rengöringskit imorrn då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Reklamation? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Reklamation? Köpte spelet på Siba o de j*vlarna vägrar byta ut den eller nått sånt Redigerad 18 april, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Köpte spelet på Siba o de j*vlarna vägrar byta ut den eller nått sånt Visa dem konsumentlagen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Man kan också ta en handduk eller något och gnida med tandkräm och sen vatten.... har funkar på lite spel för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts