Perlan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hur byter man språk? Jag har svenska o vill byta till Engelska... Jag har försökt rätt länge nu... att radera o sedan installera det igen.. Men det är ÄNDÅ SVENSKA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Skaffa en engelsk version. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Samma här.. Borde ju gå på något sätt.. Patch eller något. Redigerad 18 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har för mig att det inte fungerar med PS, man måste nog byta till den engelska versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Okej.... Dc plu.... Ops Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts