tamaguchi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har ni några bra tips på hur man får "kaosometern" att gå upp tillräckligt snabbt och överlever själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ta en minigun och röj så mycket du kan. Ettt tips är att fortsätta skjuta på redan sprängda bilar för mätaren går upp endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Som Corleone sa..... Men annars kan du ta en PCJ600 och dra runt o röja med uzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Som Corleone sa..... Men annars kan du ta en PCJ600 och dra runt o röja med uzi Det gjorde jag för att klara den. ha ca. 400 skott på uzi:n och ta en pcj600 och röj . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tamaguchi Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Var hittar man en minigun som inte är associerad till ett killingspree? En annan sak jag undrar är om man kan köpa ammo till M60? Redigerad 18 april, 2005 av tamaguchi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Phil Cassidy säljer miniguns. Du hittar honom i Little haiti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Skaffa fort tre stjärnor (jag kommer inte ihåg om det var svårt eller inte) och koncentrera sen all din eldkraft på polishelikoptern som bör dyka upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ett tips är att ha 3 stjärnor när du börjar uppdraget, sen spring upp på taket och skjut på helikoptern. Det går fort. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det är nog det bästa, skaffa en kreuger eller nått annat liknande vapen o skjut på koptern.. Går på en halvminut! Spärng gärna lite bilar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jopp, det enklaste sättet är att röja med Minigunen. Höll fan på att bli galen innan jag fattade att man kunde göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Minigun finns när man sprängt haiti-fabriken.... det är bara att springa opp bland bjälkarna och leta (på det som finns kvar av fabriken asså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är inte det en sniper-gevär? eller jag har helt fel för mig? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Är inte det en sniper-gevär? eller jag har helt fel för mig? :S M60 är nog en sniper antar jag... för m4 är ju colten... gevärdet alltså.. det har väll inte me denna topic att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) M60 är nog en sniper antar jag... för m4 är ju colten... gevärdet alltså.. det har väll inte me denna topic att göra? Omg, tycker du att han skulle göra en ny topic för att fråga det? Redigerad 19 april, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts