Geten123 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hejsan! Det var nu ett tag sen jag har lirat NFSU 2 så jag tyckte jag skulle spela om det igen. Men det är ett litet problem. När jag sätter på grafiken på högsta då står det att det är högsta men grafiken verkar vara som att det är på lägsta. Och ja min dator klarar högsta utmärkt. Finns det nån patch som ändrar det eller är det nån hjälpsam där ute? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Så var det för mig också förut, men när jag startade om datorn/spelet (kommer inte ihåg) så fungerade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tack för det. Det funkar utmärkt nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts