tamaguchi Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag letar efter ett pizzaboy-fordon det ska tydligen finnas utanför pizzerior. Men jag har inte sett några pizzerior var ska man leta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kolla i little havana tror jag det heter, iaf där vid soptippen, där finns en pizzeria, bakom där finns en... sen finns det en bakom pizzerian en bit bakom malibu-huset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Följ bron öster om golfklubben så kommer du till en juvelare...Bakom juvelarn finns det en pizza butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 I downtown på samma gata där du gör uppdrag för Love fist finns en annan pizza-hut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Blackberry- Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Har en följd fråga... .hur många pizzor ska man leverera för å att kunna få extra saken ? ja har levererat 36 st.. men råka trycka caps.. måste alla va på rad eller kan man köra mer senare? å va e de för extra sak.. va det att man kan springa hur mkt som helst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Du ska dela ut i 10 rundor (level 10) på raken. Som belöning får du 150 i "max-health". Redigerad 23 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts