SpokPlumpen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Album Ride the Lightning, tätt följt av Kill 'em All Låt/Låtar Master of Puppets, Ride the Lightning, Motorbreath, Blackened, And Justice for All, Jump in the Fire, Fight Fire with Fire. (De flesta låtarna på Ride The Lightning, ...And Justice For All och Kill 'em All är bra. Inte lyssnat mycket på Master of Puppets albumet.) Medlem No idea... That's all for me. Good night Johnny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) EDIT:: finns det någon låt där bara Jason sjunger? Tror The Unforgiven. När dom sjunger: What I´ve felt, what I´ve known, never shined through in what I´ve shown Kanske , eller så är det James Edit: Jaså där han bara sjunger, jaha jag vet ej! Redigerad 9 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) LYssnar på Turn the Page och Untill it sleeps. dom äger EDIT: lyssnar på S&M skivan nu, har ej kommit så långt men den är väll ganska skön. Redigerad 9 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Någon som vet när Metallica ska släppa nästa skiva ? för dom håller väll på nu å skriver å spelar in? eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det ända jag vet är 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Det ända jag vet är 2006 Men blää. orka vänta 1 år... fast dom nyare albumen är inte lika sköna som dom första.. The struggle within is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Pico bjussar på lite material. Outlaw (Outlaw Torn-demot) Enjoy, bitches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Pico bjussar på lite material. Outlaw (Outlaw Torn-demot) Enjoy, bitches. Är det de nyaste? Rätt skön- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Är det de nyaste? Rätt skön- Nyaste? Va? Det är ett demo från '96. Fulländade versionen finns på Load, och ännu mer fulländade versionen finns på Memory Remains-singeln som snart når min brevlåda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Nyaste? Va? Det är ett demo från '96. Fulländade versionen finns på Load, och ännu mer fulländade versionen finns på Memory Remains-singeln som snart når min brevlåda. Jaha okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Jag har James pek från ullevi i maj förra året. omfg vad jag saknar den dagen !. stå där, längst fram och skrika tills stämbanden är helt fuckade . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hur skulle en drömsetlist med Metallica se ut för er? Skriv vetja. (Håll det till tjugo låtar, gubbarna är ju över fyrtio.) Whiplash I Disappear Breadfan Harvester Of Sorrow Wherever I May Roam Anger Medley [ Dirty Window, Sweet Amber, St. Anger, Invisible Kid, Some Kind Of Monster ] (Jungle Essence / Melbourne) Sad But True Creeping Death Nothing Else Matters Blackened Leper Messiah -------- (Re)Load Medley [ Until It Sleeps, King Nothing, The Memory Remains, Fuel, Ain't My Bitch ] For Whom The Bell Tolls One Last Caress Master Of Puppets -------- The Unnamed Feeling Damage, Inc. Enter Sandman Seek And Destroy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 The struggle within The frayed ends of sanity Battery Hit the lights Eye of the beholder Whiplash Nothing else matters Die die my darling For whom the bell tolls Creeping death Ride the lightning Master of Puppets Enter Sandman Sad but true St. Anger Dirty Window Dom jag kan komma på nu, dom kom lite i samband med skivorna dom är med på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Dom... e.. dåliga.. inte DÅLIGA... men dom.. ne.. usch bajs.. blä.... tycker inte om dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Happ, idag tröttnade jag på metallica igen, manin slutade med one, och startades av fuel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur kan man tröttna på Metallica? Jag själv kan inte sluta lyssna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur kan man tröttna på Metallica? Jag själv kan inte sluta lyssna Inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hur kan man tröttna på Metallica? Jag själv kan inte sluta lyssna Gör som jag så tröttnar man rätt rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Gör som jag så tröttnar man rätt rejält. Vad gjorde du då? du har ju fortfarande metallica i din sign å avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad gjorde du då? ... Jag har levt Metallica ett rätt bra tag nu. Grattis, du har på något sätt lyckats undvika att märka det. du har ju fortfarande metallica i din sign å avatar Kan omöjligt uttrycka mig om hur lite jag bryr mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts