StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) REPEAT SKIVOR --------------------- Kill 'Em All ...And Justice for All Master of Puppets Ride the lightning ---------------------- NÅGOLUNDA SKIVOR ---------------------- Black album Garage Inc (några låtar på cd 1 & 2) S&M (Skippa orkester ) ---------------------- NÄSTAN DÅLIGA ---------------------- Load Reload ---------------------- SKRÄP ---------------------- St. Anger ---------------------- Redigerad 7 juni, 2005 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 (redigerad) REPEAT SKIVOR --------------------- Kill 'Em All ...And Justice for All Master of Puppets Ride the lightning Black album S&M St. Anger ---------------------- NÅGOLUNDA SKIVOR ---------------------- Garage Inc Load ---------------------- NÄSTAN DÅLIGA ---------------------- Reload ---------------------- Redigerad 7 juni, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 REPEAT SKIVOR --------------------- Kill 'Em All ...And Justice for All Master of Puppets Ride the lightning Black Album ---------------------- NÅGOLUNDA SKIVOR ---------------------- St. Anger load ---------------------- NÄSTAN DÅLIGA ---------------------- Reload ---------------------- SKRÄP ---------------------- Garage inc S&M resten som finns. ---------------------- Dom flesta tycker typ likadant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vad heter alla medlemmarna i Metallica? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Vad heter alla medlemmarna i Metallica? Just nu : Gitarr och sång : James Hetfield Bas : Robert Trujillo Trummor : Lars Ullrich Gitarr : Kirk Hammet Något kan vara felstavat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Trummor : Lars Ullrich Gitarr : Kirk Hammet Något kan vara felstavat Ulrich, och Hammett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Eftersom jag är moderator så får jag bryta mot regler. Joina Frenzys(?) metallica froum. Vackert stycke kod. http://www.beffo.mine.nu/met/phpBB2/index.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Joina Frenzys(?) metallica froum. Vackert stycke kod. http://www.beffo.mine.nu/met/phpBB2/index.php Bah, håller mig till metallica.nu. Frenzys (?) forum är värsta amatör-gtasajten, och bah är ute efter typ att leka typ admin och typ moderator! Joinar nog jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Bah, håller mig till metallica.nu. Frenzys (?) forum är värsta amatör-gtasajten, och bah är ute efter typ att leka typ admin och typ moderator! Joinar nog jag med. Var inte detta forumet också en amatörssajt från första början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Var inte detta forumet också en amatörssajt från första början? Snälla, lär dig läsa det finstilta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2005 Snälla, lär dig läsa det finstilta. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Va? Joinar nog jag med. Skrev Topp3 i den lilla lilla texten som knappt syns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Jaha där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Eftersom jag är moderator så får jag bryta mot regler. Joina Frenzys(?) metallica froum. Vackert stycke kod. http://www.beffo.mine.nu/met/phpBB2/index.php För att slippa den där långa och fula adressen så kan man använda http://www.metallica.inc.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Var inte detta forumet också en amatörssajt från första början? Mitt överdrivna användade av orden "bah" och "typ" sa dig ingenting, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Meh, me dig vet man ju typ aldrig vad du menar lixom. Sexigt. Redigerad 8 juni, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Hur dog Cliff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Bussolycka om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Bussolycka om jag minns rätt. Japp. i sverige. han flög ut genom rutan och fick hela bussen över sig. :'( EDIT:: finns det någon låt där bara Jason sjunger? Redigerad 8 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Japp. i sverige. han flög ut genom rutan och fick hela bussen över sig. :'( Japp 17 september 1986 utanför ljungby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts