pottzork Skrivet 9 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 FÖrsta och bästa skivan Ride the lightning och Master of Puppets är klart grymma åxå. alla med Cliff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Vem gillar inte "Kill 'em all" ? En av dom bästa skivorna Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 FÖrsta och bästa skivan Ride the lightning och Master of Puppets är klart grymma åxå. alla med Cliff Håller med stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Allt en man kan önska sig http://clankrw.net/phpBB2/viewforum.php?f=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Allt en man kan önska sig http://clankrw.net/phpBB2/viewforum.php?f=1 Nått forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 För några dagar sedan tankade jag alla metallicas skivor. Bara lyssnatpå dom sen dess Jävlig bra måste jag säga. Och en lite från i mappen jag tanka så stog det From whom the bell tolls. Heter den det eller For whom the bell tolls? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 For Whom the Bell Tolls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) For Whom the Bell Tolls. Gut ! För jag bytade namn på låten till det Redigerad 15 maj, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Turn the Page och until it sleeps är förjävla sköna. turn the page är ju en cover, å james hetfield spelar på en Gibson SG i videon until it sleeps är skön, men inte metallica sitl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 turn the page är ju en cover, å james hetfield spelar på en Gibson SG i videon Han spelade på (samma?) Gibson SG på Battery i fjol också. Mäktigt tufft. Tror han använde den under Battery hela turnén ända tills han fixade sin Truckster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Turn the Page och until it sleeps är förjävla sköna. turn the page är ju en cover, å james hetfield spelar på en Gibson SG i videon until it sleeps är skön, men inte metallica sitl.. Japp dom är skitsköna dom låtarna ! Och Gibson sg is the shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 GIBSON SG är ju lätt Angus Young och Pete Townsahed? (aj ajj råfelstavning ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Tony Iommi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 What the shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 What the shit? What the fuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) AARGH GAYNESS. *slänger Load-mp3:orna i golvet* Förresten, click me. Jag blev Master of Puppets. Redigerad 16 maj, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Your song is Fade to Black. Life has become a bore and lost its meaning to you. But then again, has life ever had a meaning? Maybe something was taken away from you, and now you feel like there's no point to live. http://live.quizilla.com/user_images/J/Jovifreak/1113858566_adeToBlack.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Jag blev One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Until It Sleeps..? Bah, skittest. Jag ville bli One! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Moahahaha! Lyssnar på bootleg från Pensacola i Florida 2004. Mycket bra setlist. Battery Fuel For Whom the Bell Tolls Kirk Doooooooodle 1 The Unforgiven Dirty Window Wherever I May Roam The Call of Kthulu Jungle essence Welcome Home (Sanitarium) Master of Puppets Fight Fire With Fire Sad But True Melbourne Nothing Else Matters One Enter Sandman Last Caress Seek and Destroy Och på Seek and Destroy sjunger Kirk första versen (haha, låter hemskt) och Rob andra (låter minst lika hemskt ). Kul att grapparna roar sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts