Weener Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Någon som har märkt att hårdrocks-tråden har dött sedan pottzork startade denna? Inte så konstigt. Metallica är allt vad hårdrock heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 (redigerad) Inte så konstigt. Metallica är allt vad hårdrock heter Wörd. jag har iofs skrivit väldigt mycke i denna tråd... Har börjar gilla The unnamed feeling. Gillar de riffet Redigerad 26 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Såg ett litet snack om videos på förra sidan. Har för mig att hon som har huvudrollen i "Turn the page" videon är/var porrskådespelerska. Kan bara vara något jag har fått för mig. Förresten i förrgår så heandbangade jag till Creeping death så hårt att jag blev snurrig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Njaa inte direkt. båda är ju liksom Hårdrock Däremot är t.ex. Britney spears och cradle of filth TOTALT helt oliak världar. Nej båda är INTE jag repeterar INTE hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Mjo. Cradle of Filth är väll lite mer deathmetal eller speedmetal. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Sorry för dubbelpost men: Var bara tvngen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Sorry för dubbelpost men: Var bara tvngen Yeah! Hårt Förövrigt är det bästa som finns att ha Metallica i lurarna och trumma till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Finns fanimej inget bättre än 6:30-7:30 i All Within My Hands. Big love. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2005 Finns fanimej inget bättre än 6:30-7:30 i All Within My Hands. Big love. Jo, 04.59 i To Live is To Die. Så jävla vackert :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har lärt mig Pulling Teeth, fram till turmmorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Har lärt mig Pulling Teeth, fram till turmmorna Spela in och lägg upp här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Spela in och lägg upp här! Jao har hört han spela den på msn Själv håller jag på att lära mig seek and destroy... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Spela in och lägg upp här! Det bara brusar när jag spelar in med ljudinspelaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Det bara brusar när jag spelar in med ljudinspelaren http://audacity.sourceforge.net/ Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 http://www.darksypher.com/toast/media/metallica/ Puss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 http://www.darksypher.com/toast/media/metallica/ Puss! When Metallica ruled the world!!!! *pussar Pico på pannan* Aye, du är en skänk från gudarna! Fanns annat massa bra där också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 Metallica is the shit. allt innan load is the shit. allt efter är så gott som crap. (är de en diskussion på gång nu eller? om skivorna? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2005 When Metallica ruled the world!!!! *pussar Pico på pannan* Aye, du är en skänk från gudarna! Fanns annat massa bra där också! I'm sent here by the chosen one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Någon här som gillar Kill Em' All? Ett av deras bästa album tycker jag. Fan vad Hit The Lights är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2005 Någon här som gillar Kill Em' All? Ett av deras bästa album tycker jag. Fan vad Hit The Lights är bra. Vem gillar inte "Kill 'em all" ? En av dom bästa skivorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts