Topp3 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Vad menar du? Jason var visst med på Black Album och Puppets Haha, jo eller hur. BA visst, men aspelut inte Puppetz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Haha, jo eller hur. BA visst, men aspelut inte Puppetz. Hmm, hade för mig han dog där nånstans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Cliff dog på turnen å Jason kom in i bilden under turnern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Hmm, hade för mig han dog där nånstans Under inspelningen av Puppetz? Jag snackar skivor här, inte turnéer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Under inspelningen av Puppetz? Jag snackar skivor här, inte turnéer. Jamen jahaaaa, säg det då. Jag snackade om turnéer Redigerad 25 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Har precis "fixat" alla album. *Sitter och Njuter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har änsålänge bara Kill em All, Ride the lightning och ...And justice for all. men ska köpa puppets snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Videon på The Memory Remains äger den är bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Videon på The Memory Remains äger den är bäst Finns det överhuvudtaget någon bra Met-video? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Finns det överhuvudtaget någon bra Met-video? St. ANger videon är cool. när dom är på fängelset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) St. ANger videon är cool. när dom är på fängelset. Nej fyfan. Frantic-videon är bra dock, mycket bra budskap. Sup inte och driv inte runt med lösa kvinnor så ska du se att du undviker att krascha din fula Kellogs-bil två gånger om. Edit: Den där fula LP:n verkar vara från '82 och '84, enligt en snubbe. Då är det alltså inte Jay på framsidan... Redigerad 25 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Finns det överhuvudtaget någon bra Met-video? Så du påstår att One-videon inte är bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Finns det överhuvudtaget någon bra Met-video? Whiskey in the jar videon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Whiskey in the jar videon? Håller med till 100%!! Pico : Metallica gör jävligt coola musikvideor, Enter Sandman videon är ball på nått sätt. Sen deras mest påkostade video måste nog vara I Dissapear videon. Den är cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Så du påstår att One-videon inte är bra? Mjaaaeee... faktiskt inte så himla bra. Sorglig dock. @Weener: I Disappear-videon = sucky-sucky. Den är ju bara skrattretande. Enter har jag fortfarande inte fått tag på. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Mjaaaeee... faktiskt inte så himla bra. Sorglig dock. @Weener: I Disappear-videon = sucky-sucky. Den är ju bara skrattretande. Enter har jag fortfarande inte fått tag på. =/ Enter Sandman videon är grym som farmor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Sandman själv ser ut som en nersupen Yoda i den videon, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Sandman själv ser ut som en nersupen Yoda i den videon, dock. Nej, han ser ut som när Johny Knoxville klär ut sig till gamling i Jackass The Movie. Så jävla lik (Altså, Sandmannen i videon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Enter har jag fortfarande inte fått tag på. =/ Gör inte det heller, jävla epilepsi-varning på skitvideon. One är härlig som fan. Så rätt stämning över videon, och är så tvärtom jämfört med alla andra musikvideor som kom runt den tiden. Depressiva videor = pwn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Någon som har märkt att hårdrocks-tråden har dött sedan pottzork startade denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts