pottzork Skrivet 24 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 en indian eller något Det 'r en gammal kärring. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 The Memory Remains. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Öhm, bästaa skivan är nog kill 'em all eller ride the lightning och live skiva är jöh S&M diggar när hetfield på Cunning stunts efter en låt säger: "FUCKING.. thanks" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Kan lira For whom the bell tolls på bass Den äger så hårt live. Skönaste skivorna är dom 5 första (Kill em all, Ride the lightning, Master of puppets, ...And justice for all och Black album) Jag kan lira den på: Trummor, Gitarr OCH Bas. Haha! Dock inte samtidigt... Är med i fyra olika band, och i två spelar jag trummor, ett gitarr och ett bas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Det 'r en gammal kärring. Marianne Faithfull heter hon, om du vill veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 NJe de vill jag inte. ja kallar henne för en gammal kärring. BATTERY äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Holier than thou ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Min Metallica-keps äger!...and justice for all äger också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Min Metallica-keps äger!...and justice for all äger också ...And justice for all rullar sönder allt i sin väg. (det är en bra sak ) Förstår inte vad folk har emot den. Blackened Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 (redigerad) Metallica är klart ett av det bästa hårdrocks grupperna Redigerad 25 april, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Metallica är den störts Heavy Metal grupp genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Lånar topicen lite. Vet ni vem det är som sjunger efter James i covern på Tuesday´s gone? Tycker han har så jäkla härlig röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Jag har inte hört den men Jason Newsted är backup sångare. Han har ju slutat nu å ersatts med Rob Trujilio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 @Skapar1: Eftersom låten är inspelad på en radiostation där programledarna medverkade (eller nåt sånt) så är det nog svårt att veta vem. Du kan ju alltid kolla upp namnen på allmetallica.com. För övrigt. Bland LP-skivorna hittade jag den här skumma utgåvan. Det står ingenting vare sig på omslaget eller skivorna. Nån som har sett nåt liknande och kan hjälpa mig att identifiera? Lägg även märke till Kirks snitsiga byxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Kan lyssna llite på den. BTW man ser inte så mycke på den lilla bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 För övrigt. Bland LP-skivorna hittade jag den här skumma utgåvan. Det står ingenting vare sig på omslaget eller skivorna. Nån som har sett nåt liknande och kan hjälpa mig att identifiera? Om jag ser rätt (vilket jag tvivlar på) så är det Jason som sitter och fånar sig till vänster. Så, ifall jag har rätt: Skulle tippa på att det är en bootleg från turnén 87. Ifall det är Cliff: Fortfarande en bootleg. Care to lyssna and tell us vad som finns därpå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Om jag ser rätt (vilket jag tvivlar på) så är det Jason som sitter och fånar sig till vänster. Så, ifall jag har rätt: Skulle tippa på att det är en bootleg från turnén 87. Ifall det är Cliff: Fortfarande en bootleg. Care to lyssna and tell us vad som finns därpå? @pottzork: Jo, min mobilkamera suger. Eftersom farsan slänge LP-spelaren ( ) så får jag lyssna hos min mormor istället. Och jo, det är Jason på framsidan. Rippårterar in leither. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 KOllar man på Metallica texten ser de ut som : Black Album, Master of puppets. fast eftersom Jason inte var med då, (eller om den är tagen efter cliffs död). hm vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 KOllar man på Metallica texten ser de ut som : Black Album, Master of puppets. fast eftersom Jason inte var med då, (eller om den är tagen efter cliffs död). hm vet inte. Vad menar du? Jason var visst med på Black Album och Puppets Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 25 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Ojj. Jason var med på Black Album, men Cliff spelade in master of puppets å dog sedan på Master of Puppets Turnen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts