Foo Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Sad but true TACK! Det var den jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Im your dream, make you real, Im your eye when you must steel, im your ain when you cant feel. SAD BUT TRUE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Bästa plattan... äh det vettefan eftersom jag inte lyssnar alls mycket på Metallica.... Men jag gillar Kill 'em all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kill 'Em All och Ride The Lightning är deras bästa skivor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kill 'Em All och Ride The Lightning är deras bästa skivor. Lätt, har båda ska iofs köpa MAster of Puppets på onsta. den är är sköönast. BATTERY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ride the lightning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Såå. vem är eran favoritmedlem? och varför? ja älskar Jason Newsted. Han har en cool stil när han lirar och ser ball ut. Redigerad 18 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Såå. vem är eran favoritmedlem? och varför? ja älskar Jason Newsted. Han har en cool stil när han lirar och ser ball ut. Eftersom jag inte gillar Metallica så mycket har jag aldrig sett någon livefilm eller något med dom. Men jag tror min favorit är Lars Ulrich Han är cool i Nothing else matters musikvideon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Såå. vem är eran favoritmedlem? och varför? ja älskar Jason Newsted. Han har en cool stil när han lirar och ser ball ut. Ah, Jasons "FUCKIN' RUNNIN'!" under Seek and Destroy i Mexico City '93... mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Bättre band än Metallica får man leta efter. Bästa bandet någonsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Såå. vem är eran favoritmedlem? och varför? James Hetfield. Påminner smått om mig, samma sorts humor, samma spelstil på gura o.s.v. Och vi är båda födda den tredje augusti. Höjden av tuffhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 James Hetfield. Påminner smått om mig, samma sorts humor, samma spelstil på gura o.s.v. Och vi är båda födda den tredje augusti. Höjden av tuffhet. Höll ni inte plektrumen likadant också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 WTF! grov förlämpning för ride the lightning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Ride the lightning är bästa skivan. Fade to black bästa låten. Lägger till att jag också spelar med samma sorts plektrum som Kirk Hammet. Redigerad 19 april, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Diggar For whom the bell tolls live på Live shit binge and Purge. EY EY EY EY EY EY THIS SONG IS CALLED FOR. WHOM THE BELL TOOOOLLLS!! låter fett coolt Redigerad 19 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 På många av Metallicas konserter kör dom en intro låt i högtalarna (oftast innan Enter Sandman)... va heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Du menar förmodligen The Ecstacy of Gold, den spelas alltid som intro följt av valfri låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Master of Puppets, Whiskey in the jar & One är bäst... Jag är inget stort Metallicafan så om någon skulle kunna hjälpa mig med att ta reda på namnet på en låt så skulle jag bli glad... I låten lugnare delar är det en indian eller något ( ) som lalar ... Någon som känner igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 The Memory Remains. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts