Kiedis Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Dom ska ju göra ett break från inspelningen från nya skivan i sommar och komma till europa och spela på ett par ställen, bla Rock am Ring i Tyskland. Återstår att se om dom kommer till Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Dom ska ju göra ett break från inspelningen från nya skivan i sommar och komma till europa och spela på ett par ställen, bla Rock am Ring i Tyskland. Återstår att se om dom kommer till Sverige. Tror inte de kommer till Tyskland nu på denna lilla turnén men när dom släppt ny platta gör dom nog, eller jag hoppas på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Tror inte de kommer till Tyskland nu på denna lilla turnén men när dom släppt ny platta gör dom nog, eller jag hoppas på det. Europe: * June 3 Nurburgring, GER - Rock Am Ring Festival * June 4 Nurnberg, GER - Rock Im Park Festival * June 6 Berlin, GER - Waldbuhne Support act: Avenged Sevenfold * June 8 Arnhem, HOL - Gelredome Support acts: Avenged Sevenfold Bullet For My Valentine Trivium * June 10 Donington UK - Download Festival * June 11 Dublin IRE - Download Festival * June 15 Nickelsdorf, AUT - Novarock Festival * June 17 Imola, ITA - Heineken Jammin Festival Johodu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Inte till Tyskland? menar du inte till sverige? Rock am ring är dom redan klara för http://www.rock-am-ring.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Inte till Tyskland? menar du inte till sverige? Rock am ring är dom redan klara för http://www.rock-am-ring.com/ Haha ja jag skrev fel. menade givetvis Sverige. Ursäkta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Ångrar verkligen att ajg inte åkte till ullevi 04...hade vart kul...fast jag gillade inte metallica då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2006 Var och köpte ny Metallica tröja i helgen slänger väl upp nån bild snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Metallica - Whiskey in the jar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Metallica - Whiskey in the jar Tin lizzys cover på den är bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Köpte igår Ride The Lightning!! Ashärlig skiva! Älskar Fade To Black. Hmm..kan nån nämna alla "lugna" låtar som Metallica har spelat? Hero of the Day är väl ganska lugn, iallafall versionen på S&M. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 Dom ska lira i Tallin..av alla ställen i sommar, det skulle tydligen bli deras enda spelning i norra Europa under den här turnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Tin lizzys cover på den är bättre... Det är iofs så att låten från början är en irländsk folkvisa, som thin lizzy gjorde en ny version av, som sedan Metallica covrade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Det är iofs så att låten från början är en irländsk folkvisa, som thin lizzy gjorde en ny version av, som sedan Metallica covrade... Därför jag skrev thin lizzyz cover....smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Därför jag skrev thin lizzyz cover....smart. Men jag är så smart att jag trodde att du var så smart att du trodde att Thin lizy hadde covrat den av metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Men jag är så smart att jag trodde att du var så smart att du trodde att Thin lizy hadde covrat den av metallica Jasså...jo, så verkade det ju när jag, smart som jag är, tänker efter.,.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vad smarta vi är... aja, ontopic. Vilka här var på ullevi-04 ? jag var där . Bästa upplevelsen någonsin. Om ni har kollat på gp:s hemsida med recesioner från konserten är det jag som har lagt första kommentaren med signaturen Felix . Underbar dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Vad smarta vi är... aja, ontopic. Vilka här var på ullevi-04 ? jag var där . Bästa upplevelsen någonsin. Om ni har kollat på gp:s hemsida med recesioner från konserten är det jag som har lagt första kommentaren med signaturen Felix . Underbar dag Heter du felix?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Ja vadå, har du gått och tagit mitt namn sådär eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts