GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Så dom har alltså inte gjort en Greatest Hits skiva, ajsiken bajsiken. Prövar väl Toppes förslag, då får fan skivorna vara bra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Annars kan du kolla i buskarna efter någon Mandatory Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Fanns det inget albub som hette S&M som innehöll deras bästa låtar? Edit: Läste nu vad Topp3 skrev. Redigerad 17 juli, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det var genom att tanka jag började gilla Metallica. Först hade ja typ bara hört skit från dom senare album å alltid tänkt att Metallica är skit. Sen hittade jag en snubbe som hade dom där 5 första. tanka hem å blev förälskad. Köpte dom senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Det var genom att tanka jag började gilla Metallica. Först hade ja typ bara hört skit från dom senare album å alltid tänkt att Metallica är skit. Sen hittade jag en snubbe som hade dom där 5 första. tanka hem å blev förälskad. Köpte dom senare I vilken affär kan man köpa gamla metallica skivor istället för internetbutiker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I vilken affär kan man köpa gamla metallica skivor istället för internetbutiker? Jag har köpt And justice for ALl på Åhlens. Dom andra köpte jag på Skivhuset och en affär inne i stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 I vilken affär kan man köpa gamla metallica skivor istället för internetbutiker? Skivmässor ska du söka upp. Där säljs massa gammal skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Skivmässor ska du söka upp. Där säljs massa gammal skit. Tips på såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vet bara att det finns en i Solna som brukar vara varje år Men det är väl bara att skumma igenom din lokala tidning efter annonser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Någon som hört att någon säger Busted i Leper messiah... Tror det är i slutet så hör man det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 22 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2005 Du har rätt du! Coolt, ej hört det förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Köpte idag Th Black Album! Men det står ju inte att den heter black album, det står bara med liten text Vertigo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ett mkt bra köp, Deras bästa album! BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Heh... finns ju "the double black album". Tihi, där har vi metallica med jay-z... rock+rap Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Heh... finns ju "the double black album". Tihi, där har vi metallica med jay-z... rock+rap Som är värdelöst.. @Alpha-> Black Album heter egentligen inte Black album. Det kallas så eftersom albumet är svart Tror det heter Metallica - Metallica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Som är värdelöst.. @Alpha-> Black Album heter egentligen inte Black album. Det kallas så eftersom albumet är svart Tror det heter Metallica - Metallica Det heter.... Metallica - Metallica(Black album) De flesta säger väl Metalica men jag personligen säger alltid Black album... Det blir bättre och bättre ju mer man lyssnar på det..... Lyssna bara basintrot till : My friend of misery Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det heter.... Metallica - Metallica(Black album) De flesta säger väl Metalica men jag personligen säger alltid Black album... Det blir bättre och bättre ju mer man lyssnar på det..... Lyssna bara basintrot till : My friend of misery Lyssnar på den just nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Ops Dubbelpost! Fast kan fråga en sak här. I vilken skiva finns låten The Memory Remains? Gissar på Load? Redigerad 6 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 ReLoad, you filthy old soomka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 ReLoad, you filthy old soomka. Jag tittade i affären om Tyhe Memory Remains fanns på ReLoad fast den var inte med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts