Weener Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ser ut som nån har doppat han i slajm HONOM ffs. Lär dig stava Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 HONOM ffs. Lär dig stava Nattsvenskan är slarvig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Nattsvenskan är slarvig Och uppenbarligen har du nattsvenska 24/7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Och uppenbarligen har du nattsvenska 24/7 Det märkts i många trådar att du inte gillar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det märkts i många trådar att du inte gillar mig. No shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) Hahaha.. tråkmåns! Ska du spela upp Metallica inför klassen tar man inget lättlyssnat för ickehårdrockare, man tar Dyers Eve som jag gjorde. ..som visserligen förlorade sin effekt litegrann, med tanke på att en kille i min klass drog upp en skiva med Mayhem innan. >< Jamen det var ju i 5an och då var Fade To Black favoriten. Nu hade jag tagit en låt från Kill 'em All. Det var inte bra att försöka att bräcka Mayhem med Dyers Eve =). Aa iofs, ska man spela upp något för några ickehårdrockare så då trycker man in brutal jävla dödsmetall =). Haha apropå det. Tänk att presentera sig i mellanstadiet som en satanist och som på fritiden bruka bränna kyrkor. Undra vad fröken skulle säga? Redigerad 8 juli, 2005 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Jamen OM du ska försöka bräcka mayhem ska du ta Deicide - Scars of the Crucifix eller Slayer - Angel of death/Raining Blood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 OM du ska försöka bräcka mayhem ska du ta Deicide - Scars of the Crucifix eller Slayer - Angel of death/Raining Blood Om du ska bräcka Mayhem ska du ta Dark Throne. Varg Vikernes kommer skrämma skiten ur varenda elev. Det är pure black metal, fy fan va hämskt. Mortician annars gillar dom säkert, dom är.. fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Det var inte bra att försöka att bräcka Mayhem med Dyers Eve =) Jamen jag visste ju inte att han skulle ha med sig Mayhem, trodde han skulle ha med sig.. nå't annat. :"> Min musik var iallafall näst hårdast. Fast ja, det mesta är hårt jämfört med Eminem och Nirvana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Drar upp för att visa (skryta?! jag?) min kollektion av Metallica-objekt. Klicka här för att komma till den lilla sidan. Det är inte mycket jämfört med metallipromos-snubben, men men... =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Drar upp för att visa (skryta?! jag?) min kollektion av Metallica-objekt. Klicka här för att komma till den lilla sidan. Det är inte mycket jämfört med metallipromos-snubben, men men... =) Imponerande samling må jag säga, har du nån aning om vad allt kostade, måste varit en hel del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Drar upp för att visa (skryta?! jag?) min kollektion av Metallica-objekt. Klicka här för att komma till den lilla sidan. Det är inte mycket jämfört med metallipromos-snubben, men men... =) Fin kollektion måste jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Imponerande samling må jag säga, har du nån aning om vad allt kostade, måste varit en hel del. Mjaa, ärligt talat är det inte så himla dyrt. Det enda som egentligen sved till var Live Sh*t-boxarna och Saint Anger-promon. Tack, förresten. =) @Ev: Thanks m'boy. Redigerad 13 juli, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Någon som vet något om nästa skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag har en fråga. Har Metallica gjort någon Best Of eller Greatest Hits skiva. Isf, vad heter den?? Hade tänk ge Metallica en chans nämligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag har en fråga. Har Metallica gjort någon Best Of eller Greatest Hits skiva. Isf, vad heter den?? Hade tänk ge Metallica en chans nämligen. Äsch köp Svarta och Ride the lightning istället så får du en mix av både Bra låtar och hits. pottzork: Tudligen så håller de på och spelar in nu. Det sägs att skivan kommer nästa år men det tror jag inte eftersom det tog tre år för St.Anger att spelas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 (redigerad) Det tog typ ett år, om inte mindre, att spela in St. Anger. Det tog två år för Metallica att lätta på arslena och göra något, sen kom ju James rehab och allt det där emellan, också. Sen, om jag minns rätt, har någon sagt att den ska komma under tidiga 2006. Redigerad 17 juli, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tittade runte lite. Kan man säga att skivan S&M är deras Greatest Hits skiva eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Tittade runte lite. Kan man säga att skivan S&M är deras Greatest Hits skiva eller? Det är en live-skiva, så njä. Köp inte den, för mycket nytt crap. Mitt förslag är att ladda ner alla skivor (ja, ve och fasa) och köpa de du tycker är bäst. Onödigt att lägga ut pengar på skivor man inte gillar sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är en live-skiva, så njä. Köp inte den, för mycket nytt crap. Mitt förslag är att ladda ner alla skivor (ja, ve och fasa) och köpa de du tycker är bäst. Onödigt att lägga ut pengar på skivor man inte gillar sen. Så gjorde jag och köpte dom jag ville ha. Nåt att rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts