Jump to content

Metallica

pottzork
 Share

Recommended Posts

Håller med Stellhell där. Kill 'em All är det bästa albumet de har gjort. Det är ett stort + att det är nästan ingen fjortis som lyssnar på den skivan och därmed förstör dom inte. Bara dom håller sig kvar på Reload-skivan istället.

Fjortisarna förstår våran musik, ut med de oäkta lyssnarna!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 337
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fade är en bra låt, men jag väljer bort den p.g.a. vissa minnen som kommer tillbaka när jag hör den. :rolleyes: Jävligt synd, för Fade är ett mästerverk.

@ pottzork: W0rd. Har inte hört alla låtar på Load/ReLoad än, bara lite av introt kanske.

Ronnie

Better Than You

Slither

Carpe Diem Baby

Bad Seed

Where The Wild Things Are

Prince Charming

Attitude

Fixxxer

...det var visst fler låtar jag inte hört än låtar jag hört på ReLoad. :P

Känner mig jättestolt nu. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, angående Fade To Black. Vi skulle spela upp en låt i 5an eller 6an och då tog jag Fade To Black, var bara jag och 3-4 s som lyssnade på den. Jag sjöng typ med och de andra kollade lite fundersamt mot mig=). Som Topp3(jag säger fortfarande Topptre och inte Toppe.) säger så kommer en jävla massa minnen tillbaka när man lyssnar på den. Har både bra och dåliga minnen så jag lyssnar inte så speciellt ofta på p.g.a det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha.. tråkmåns! :P Ska du spela upp Metallica inför klassen tar man inget lättlyssnat för ickehårdrockare, man tar Dyers Eve som jag gjorde. :rolleyes:

..som visserligen förlorade sin effekt litegrann, med tanke på att en kille i min klass drog upp en skiva med Mayhem innan. ><

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha.. tråkmåns! :P Ska du spela upp Metallica inför klassen tar man inget lättlyssnat för ickehårdrockare, man tar Dyers Eve som jag gjorde. :rolleyes:

..som visserligen förlorade sin effekt litegrann, med tanke på att en kille i min klass drog upp en skiva med Mayhem innan. ><

Jaha...

Nästa gång vi får spela upp något blir det nog Leper messiah eller Master of puppets...

Jag slösade bort förra chanse på soad- Chop suey :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fade är en bra låt, men jag väljer bort den p.g.a. vissa minnen som kommer tillbaka när jag hör den. :rolleyes: Jävligt synd, för Fade är ett mästerverk.

@ pottzork: W0rd. Har inte hört alla låtar på Load/ReLoad än, bara lite av introt kanske.

Ronnie

Better Than You

Slither

Carpe Diem Baby

Bad Seed

Where The Wild Things Are

Prince Charming

Attitude

Fixxxer

...det var visst fler låtar jag inte hört än låtar jag hört på ReLoad. :P

Känner mig jättestolt nu. :P

Ronnie är inte ens på ReLoad. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan Master och Leper messiah är fan fantastiska :o

EDIT: skiva ^_^

Men det har vi aldrig gjort, spelat upp från en skiva :ermm:

vår musiklärare har tvingat upp oss på scen 3 gånger, inför hela skolan.

det gick bra 1 gång.. ^_^

första gången, på scen inför hela skolan, kör sommartider (jag bestämmde inte låten, hakade bara på) å fan vilke drag det var :P

andra gången We will rock you. jävla skit låt. den sög å spela upp (åxå där fick jag itne välja)

Å sista gången En björn och en Tiger. Världens jävla crapigaste låt. å basen typ pajjja precis innan vi skulle upp på scen, så jag fick spela basgången på gura (inte van vid gura ) så det gick åt hevlette.

buhu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor