kricke Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Håller med Stellhell där. Kill 'em All är det bästa albumet de har gjort. Det är ett stort + att det är nästan ingen fjortis som lyssnar på den skivan och därmed förstör dom inte. Bara dom håller sig kvar på Reload-skivan istället. Fjortisarna förstår våran musik, ut med de oäkta lyssnarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kul att någon gillar Memory. Den är ju en av de hårdaste från Load/ReLoad-eran och skön som fan. Jo jag tycker också den är ganska skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hatar Load och Reload. Lyssnade igenom dom igår. Usch. inget för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag fattar inte hur folk kan välja någon lugn låt framför Fade to black. Och då menar jag över alla lugna låtar som finns.... Fade to black är den bästa. Dom har fått sån grym känsla i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fade är en bra låt, men jag väljer bort den p.g.a. vissa minnen som kommer tillbaka när jag hör den. Jävligt synd, för Fade är ett mästerverk. @ pottzork: W0rd. Har inte hört alla låtar på Load/ReLoad än, bara lite av introt kanske. Ronnie Better Than You Slither Carpe Diem Baby Bad Seed Where The Wild Things Are Prince Charming Attitude Fixxxer ...det var visst fler låtar jag inte hört än låtar jag hört på ReLoad. Känner mig jättestolt nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Haha, angående Fade To Black. Vi skulle spela upp en låt i 5an eller 6an och då tog jag Fade To Black, var bara jag och 3-4 s som lyssnade på den. Jag sjöng typ med och de andra kollade lite fundersamt mot mig=). Som Topp3(jag säger fortfarande Topptre och inte Toppe.) säger så kommer en jävla massa minnen tillbaka när man lyssnar på den. Har både bra och dåliga minnen så jag lyssnar inte så speciellt ofta på p.g.a det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hahaha.. tråkmåns! Ska du spela upp Metallica inför klassen tar man inget lättlyssnat för ickehårdrockare, man tar Dyers Eve som jag gjorde. ..som visserligen förlorade sin effekt litegrann, med tanke på att en kille i min klass drog upp en skiva med Mayhem innan. >< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Hahaha.. tråkmåns! Ska du spela upp Metallica inför klassen tar man inget lättlyssnat för ickehårdrockare, man tar Dyers Eve som jag gjorde. ..som visserligen förlorade sin effekt litegrann, med tanke på att en kille i min klass drog upp en skiva med Mayhem innan. >< Jaha... Nästa gång vi får spela upp något blir det nog Leper messiah eller Master of puppets... Jag slösade bort förra chanse på soad- Chop suey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fade är en bra låt, men jag väljer bort den p.g.a. vissa minnen som kommer tillbaka när jag hör den. Jävligt synd, för Fade är ett mästerverk. @ pottzork: W0rd. Har inte hört alla låtar på Load/ReLoad än, bara lite av introt kanske. Ronnie Better Than You Slither Carpe Diem Baby Bad Seed Where The Wild Things Are Prince Charming Attitude Fixxxer ...det var visst fler låtar jag inte hört än låtar jag hört på ReLoad. Känner mig jättestolt nu. Ronnie är inte ens på ReLoad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ronnie är inte ens på ReLoad. Har inte hört alla låtar på Load/ReLoad än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Spelar ni upp låtar för eran klass? själva på era intstrument eller een skiva? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 (redigerad) Fan Master och Leper messiah är fan fantastiska EDIT: skiva Redigerad 7 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fan Master och Leper messiah är fan fantastiska EDIT: skiva Men det har vi aldrig gjort, spelat upp från en skiva vår musiklärare har tvingat upp oss på scen 3 gånger, inför hela skolan. det gick bra 1 gång.. första gången, på scen inför hela skolan, kör sommartider (jag bestämmde inte låten, hakade bara på) å fan vilke drag det var andra gången We will rock you. jävla skit låt. den sög å spela upp (åxå där fick jag itne välja) Å sista gången En björn och en Tiger. Världens jävla crapigaste låt. å basen typ pajjja precis innan vi skulle upp på scen, så jag fick spela basgången på gura (inte van vid gura ) så det gick åt hevlette. buhu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 F'låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ser ut som nån har doppat han i slajm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 I sista solot i Fade to Black blir man ju nästan gråtfärdig, så vackert är det. Håller på att lyssna igenom Ride The Lightning igen, riktigt bra skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 THE MEMORY REMAINS! BEställde live n shit boxen today Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 THE MEMORY REMAINS! BEställde live n shit boxen today Live shit Binge and Purge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 THE MEMORY REMAINS! BEställde live n shit boxen today Live Shit: Binge and Purge? Aldrig hört om nå Live N' Shit-box. Är iofs. inte så haj på alla bootlegs heller.. Btw., Jaymz är tuffast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Live Shit: Binge and Purge? Aldrig hört om nå Live N' Shit-box. Är iofs. inte så haj på alla bootlegs heller.. Btw., Jaymz är tuffast. Skriver så ... det är för långt för att skriva annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts