pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vadå? So what. garage inc. coverplattan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vilken skiva rekommenderar ni att man ska köpa? Master of Puppets och ...And Justice For All. Bättre Metallica finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 So what. garage inc. coverplattan BOKEN So What! Duh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vilken skiva rekommenderar ni att man ska köpa? Ride the lightnting. Den har många underbara låtat t, ex Fight Fire With Fire, Titellåten, For whom the bell tolls, Fade to black, Creeping death etc. Och så var det ju den första jag köpte. Tycker att den är bäst. Lyssna igenom den många gånger för den blir bara bättre varenda gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Är det James Hetfield som sjunger i Hit the lights? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Är det James Hetfield som sjunger i Hit the lights? Mjo, otroligt nog. Undrar vad fan dom höll på med när dom spelade in sången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) James sjunger alla låtar. EDIT: gurgel... Redigerad 4 juli, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vänta, vilka var/är alla medlemmar? Det var/är: James Hetfield Jason Newsted Kirk Hammet Dave Mustaine Lars Ullrich Rob Trujblabla och Cliff Burton Nån mer? Och vad spelade Dave? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Dave spelade gura. Ron McGhovney eller vad han hette var också med i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) James sjunger alla låtar. Lars' sjöng en vers på deras cover på Ramones' 53rd and 3rd. Vänta, vilka var/är alla medlemmar? James Hetfield Lars Ulrich Lloyd Grant Ron McGovney Dave Mustaine Cliff Burton Kirk Hammett John Marshall (tror jag han heter.. James' gitarrtekniker iaf.. Han ryckte in när James bröt armen '86 och när han skadades i en pyro-olycka '92 ('91?) Flemming Larsen (eller något), Lars' trumtekniker, har också spelat lite har jag för mig. Jason Newsted Massa olika andra i andra band, ex. Darren (?) i System of A Down, Head från KoRn, Kid Rock och andra under en konsert i Atlanta där James var på sjukan. Dave Lombardo, Joey Jordison och någon annan som spelade på Downloadfestivalen '04 när Lars var sjuk eller något. Rob Trujillo Tror det täckte i stort sett alla. Det läskigaste är att jag kom ihåg allt det där utan att kolla på någon sida eller så. Edit: Duh, var så insatt i att få med alla småinhoppare att jag glömde Jason och Robert T. Redigerad 4 juli, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) James Hetfield Lars Ulrich Lloyd Grant Ron McGovney Dave Mustaine Cliff Burton Kirk Hammett John Marshall (tror jag han heter.. James' gitarrtekniker iaf.. Han ryckte in när James bröt armen '86 och när han skadades i en pyro-olycka '92 ('91?) Flemming Larsen (eller något), Lars' trumtekniker, har också spelat lite har jag för mig. Massa olika andra i andra band, ex. Darren (?) i System of A Down, Head från KoRn, Kid Rock och andra under en konsert i Atlanta där James var på sjukan. Dave Lombardo, Joey Jordison och någon annan som spelade på Downloadfestivalen '04 när Lars var sjuk eller något. Tror det täckte i stort sett alla. Det läskigaste är att jag kom ihåg allt det där utan att kolla på någon sida eller så. Konstigt nog glömde du Jason och Rob. Edit: G'damn, du hann. Redigerad 4 juli, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Konstigt nog glömde du Jason och Rob. Edit: G'damn, du hann. Jo, märkte det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad spelade Lloyd och Ron? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 BAZZ. Ron i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Jo, märkte det nu. Han heter Daron Guitarman in soad då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vad spelade Lloyd och Ron? Lloyd spelade solot i Hit the Lights, som den var på Metal Massacre (eller vadfan den hette). En jävla Jamaican, han spelade in solot på en bandspelare och postade den till James. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Mjo, otroligt nog. Undrar vad fan dom höll på med när dom spelade in sången. Det var ju deras allra första singel. tycker den är skön som satan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) James sjunger alla låtar. Nej inte i Orion.. EDIT: är the James som sjunger det i The memory remains ? ja ni vet vad jag menar med det Redigerad 4 juli, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Nej inte i Orion.. EDIT: är the James som sjunger det i The memory remains ? ja ni vet vad jag menar med det Ja det är james. fast de där: nanananananaa är nån tant som heter Mary ann Faithul eller nått sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts