pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Prata Metallica här eftersom det blir vilda diskutioner i hårdrockstråden:P bästa låten/låtarna, bästa skivor/skivorna. Favorit medlem? (Host Host JAson Newsted ) Metallica i allmänheten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Metallica... är det robotar gjorda av metall som sjunger? Jag är seriös. Redigerad 17 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Metallica... är det robotar gjorda av metall som sjunger? Duh, knäppskalle, sån't finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Metallica - Turn the Page Cortez: snälla ge fan i att sabba trådar, att du inte gillar hårdrock har vi redan fått klart för oss, det räcker nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Duh, knäppskalle, sån't finns inte. Well, excuuuse me, mr expert. Jag vet inte hur långt ni kommit i eran värld, men vi...vi... Nu svamlar jag bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ride The Lightning är den bästa Metallica-plattan. Bästa låtarna är For Whom The Bell Tolls, Call Of Cthulu, MOP, Blackened mfl. Metallica var jäkligt bra, men jag gillar inte deras nyare musik, fast det är jag väl inte ensam om... Undrar hur nya skivan blir... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Metallica... är det robotar gjorda av metall som sjunger? Jag är seriös. Nej, det är ett Thrash metal band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) I turn the page videon spelar James Hetfield på en Gibson SG, de är inte ofta man ser, han brukar ju lira på sin öhrm, sån här: av alla olika sorters färger. Redigerad 17 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Bästa låtarna är For Whom The Bell Tolls... Kan lira For whom the bell tolls på bass Den äger så hårt live. Skönaste skivorna är dom 5 första (Kill em all, Ride the lightning, Master of puppets, ...And justice for all och Black album) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kan lira For whom the bell tolls på bass Den äger så hårt live. Skönaste skivorna är dom 5 första (Kill em all, Ride the lightning, Master of puppets, ...And justice for all och Black album) Coolt! Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) @ pottzork: ESP Explorer, av alla de slag. Synd att han börjat använda sig mer och mer av Les Pauls, Explorers är mer hans stil. =/ Vill så "(%& gärna ha en ESP Explorer, men för att få tag i en så'n måste man göra en custombeställning ifrån Japan. över 20.000 för guran, sen frakten... bluäh. Håller mig till EX-400n jag tänker införskaffa snart. Visserligen en LTD, men jag har bara hört gott om dem så wtf. Varför blev det här en minidiskussion om gitarrer? Öhm... ja. Iaf., för att avsluta: En bild på tre stycken förbannat snygga Explorers. Två ESP Explorer, och till höger en Ken Lawrence Explorer. Han gör riktigt snygga guror. Redigerad 17 april, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Och vad händer när man disskuterar metallica på hårdrockstråden? den där Ken Lawrence till höger är ju grym! Redigerad 17 april, 2005 av 666th Våfflan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Varför blev det här en minidiskussion om gitarrer? : Så länge gurorna är metallica relaterade så är de jju lungt. Min favorit av james guror är: Les Paul är inte james.. han har ju lirat med ESP hela sin karriär typ. Metallica är inte direkt "fender" bandet som t.ex. Maiden. Dock använder Kirk en fender i musikvideon till One. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Prata Metallica här eftersom det blir vilda diskutioner i hårdrockstråden:P bästa låten/låtarna, bästa skivor/skivorna. Favorit medlem? (Host Host JAson Newsted ) Metallica i allmänheten Hur kan du gilla Metallica och m.manson?? det e ju två helt skilda världar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag gillar massa inom hårdorck i största allmänthet. Goth å trashmetal. Slipknot, maiden, METALLICA, ac/dc, MURDERDOLLS, MARiyln MANSon, Kiss, europe, deicide, cradle of filth, cannibal corpse diggar sånna som typ Skriker å mummlar i micken utan nåra speciella ord, typ skriker lite på måfå å hoppas delåtar bra, som t.ex. Deicide och Cannibal Corpse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Dock använder Kirk en fender i musikvideon till One. Nä, det är en ESP. Men hans limegröna (hurka) Strata i I Disappear-videon är en Fender. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hur kan du gilla Metallica och m.manson?? det e ju två helt skilda världar!! Jag lyssnar på allt från dance/eurodance/vocal tance, till rock och svensk vispop och brittpop så marlyn och metallica är nog inte så konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hur kan du gilla Metallica och m.manson?? det e ju två helt skilda världar!! Njaa inte direkt. båda är ju liksom Hårdrock Däremot är t.ex. Britney spears och cradle of filth TOTALT helt oliak världar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Då vill jag passa på att fråga vad låten heter som de säger nåt sånthär i: I'm your life, I'm Your... (och sen fortsätter den) Jag vet inte om det e mycket till hjälp men, om ni vet vilken låt så säg...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Då vill jag passa på att fråga vad låten heter som de säger nåt sånthär i: I'm your life, I'm Your... (och sen fortsätter den) Jag vet inte om det e mycket till hjälp men, om ni vet vilken låt så säg...! Sad but true Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts