Elander Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Till sommaren så ska jag förmodligen köpa ny pool....utomhuspool då.....och jag ska väl betala den själv med så jag undrade om någon sida har pooler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Bor du ensam i hus? Har du familj? Bara undrar, inte så vanligt med äldre som hänger på forumet bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nee haha nej jag är inte vuxen.....men asså en sak jag glömde skriva var att det inte är sådan man gräver ner i marken....utan sådan man typ bygger upp direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Sånna var ju typ kul när man var 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ne men det finns stora sådana......och det är en sådan jag vill ha......det är skönt på sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord_Lime Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Har inte hobbex såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Dom är max 1 meter djupa. Kallt som fan å man måste typ pumpa in nytt vatten varje dag. burr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Har inte hobbex såna? Jo....det har dom....men jag tittade på rea på hobbex så ska dom alltid luras som att det står att en pool kostar typ 800 spänn men så kostar den 3000.....och så gör dom alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jo....det har dom....men jag tittade på rea på hobbex så ska dom alltid luras som att det står att en pool kostar typ 800 spänn men så kostar den 3000.....och så gör dom alltid Du menar avbetalning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Vi har haft en sån bassäng, men vi skaffade pool sen, man stog inte ut, det var så kallt. Redigerad 17 april, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Du menar avbetalning? Ne.....Om jag tittar runder så ser jag en soft air gun jag vill ha.....wow 300 spänn bara sen när jag går in så kostade soft air gunen 800 spänn och det som kostade 300 spänn var extra tillbehör som typ skot....skyddsmask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vi har en balja ute som man eldar i för att värma vattnet. Men nu så har morsan köpt nått vidunder på 50.000:- med inbyggd massage o sån skit. En jacuzzi för utomhusbruk helt enkelt. Den blir det många bad och annat skoj i kan jag lova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vi har en balja ute som man eldar i för att värma vattnet. Men nu så har morsan köpt nått vidunder på 50.000:- med inbyggd massage o sån skit. En jacuzzi för utomhusbruk helt enkelt. Den blir det många bad och annat skoj i kan jag lova Moget, själv så tar jag duschen för "annat." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Moget, själv så tar jag duschen för "annat." Syftar inte på onani i första hand i den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ne.....Om jag tittar runder så ser jag en soft air gun jag vill ha.....wow 300 spänn bara sen när jag går in så kostade soft air gunen 800 spänn och det som kostade 300 spänn var extra tillbehör som typ skot....skyddsmask Ja det står från Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jo....det har dom....men jag tittade på rea på hobbex så ska dom alltid luras som att det står att en pool kostar typ 800 spänn men så kostar den 3000.....och så gör dom alltid Jag såg en i tidningen häromdagen 4000kr eller 5000kr kostade den. 17.000liter vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Syftar inte på onani i första hand i den frågan. Det tar jag i badkaret ju. Eller, fan. Du vet allt om mig Stell. Du er elack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vi har en balja ute som man eldar i för att värma vattnet. Men nu så har morsan köpt nått vidunder på 50.000:- med inbyggd massage o sån skit. En jacuzzi för utomhusbruk helt enkelt. Den blir det många bad och annat skoj i kan jag lova Det är så gött med balja på vintern och rulla sig i snön och grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det tar jag i badkaret ju. Eller, fan. Du vet allt om mig Stell. Du er elack. Kul å bada i de vattnet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det är så gött med balja på vintern och rulla sig i snön och grejer. Haha, jo känns ganska lustigt att sitta ute mitt i vintern med bara badbrallor och mössa på sig. Den nya baljan är underbar! Vattnet är uppe på 35grader nu. Väntar bara på att "kemikalerna" ska i sen blir det en massa badande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts