Shady_4_life Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Hej alla.... jag vill bara göra er medvetna om hur bra "Splinter Cell 3" är... jag har själv inte inköpt spelet än, men jag var övertygad över att det skulle va bra..och nu vet jag att det e bra!! min kompis hade nämligen köpt detta spel igår och jag testade det och JAG tycker att det e det bästa spelet hitills....där finns bl.a. En as bra story 2-player som e extremt bra gjord skit bra grafik nya vapen bl.a. Kniv och att man kan vrida nacken av fienden och mycket mer... jag rekomenderar detta spelet starkt EDIT:Chaos Theory menade jag //Shady_4_life Redigerad 17 april, 2005 av Shady_4_life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag har nyss köpt spelet på PS2 och det är mycket kul , bättre än 1:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag har nyss köpt spelet på PS2 och det är mycket kul , bättre än 1:an Jaja...men har du inte spelat 2an??? jag lånade 1an av en kompis och klarade det jag blev naturligt vis förälskad i spelet och köpte 2an och har klarat det och nu vill jag ha pengar så att jag kan köpa 3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 "Världen mest realistiska spel!" Ändå ser inte AI:n tre stora lampor som lyser i mörkret? Nee, jag gillar splintercell serien.. men jag har alltid tyckt att de är bland de mest linjära spel som finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jaja...men har du inte spelat 2an??? jag lånade 1an av en kompis och klarade det jag blev naturligt vis förälskad i spelet och köpte 2an och har klarat det och nu vill jag ha pengar så att jag kan köpa 3an Nej ja har inte spelat 2:an har inte haft pengar till det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Spelade ettan, klarade det och var nöjd. Mycket kort spel men ganska kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 (redigerad) Jag tycker fortfarande 1:an var roligast (bäst banor mm) 2:an var bara en uppgradering med fler banor (och lite bättre grafik) 3.an har jag kört halva och tycker att det är väldigt bra.... Men ettan hade jag mest nöje av... plöjt igenom spelet 5-6 ggr EDIT: har kört ut 3:an nu.... Redigerad 25 april, 2005 av axek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Ett av de bästa smygarspelen ute just nu... (Ett av de enda) Men tvåan i serien va rätt lågt. Levde ju bara på sin MP ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts