Flanders Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Max och Gatukök är helt klart godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vote: Null vote... Jag gör lätt godast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Min mammas smakar ksit. hon typ stashar dom först 1 vecka i ett par gammla strumpor hon hitat på gatan, efter de tar hon 2 paket ÖOB smör å kladdar ner i stekpannan. steker den stackars torterade hamburgaren I strumpar för att sedan pilla ut brugarhelvettet ur strumpar och kastar den lite i nåra dammhögar å slänger sedan på skiten igen på stegpanan å tar en ostbit hon hittat under sin stol på jobbet å kastar på den. resulat: en illaluktande, fettdrypande, dammig halvstekt köttbit med 2 veckors grön/gul dammig ostbit mellan 2 svarta torra bröd. ska nog inte äta dom nå mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Burger kings king wings knäcker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Mina Ska inte vara färdigt skit bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Mammas i Täby gör klart goast. Morsans går väl, och mcdonalds är väl helt ok. Men Max tar sån jävla tid, och är bara kladdiga och äckliga. Nä, Mammas (gatukökets) ska det vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Va roligt att min poll blev så känd Burger King leder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vote: Gatukök görs på plats och är goa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vote: Gatukök görs på plats och är goa Max med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Sibylla, vad det nu räknas till. Edit: Okej, gatukök. Redigerad 18 april, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Sibylla, vad det nu räknas till. Gatukök skulle jag tippa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Max Jävla slemburgare BURGER-KING ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Sibylla, vad det nu räknas till. Edit: Okej, gatukök. Fan, det glömde jag bort. Aja, äter inte så ofta där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Gatukök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts