SpokPlumpen Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag gör killer hamburgare... Med sås och shit! Yehaw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Villka har röstat på Mc Donalds? De suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Villka har röstat på Mc Donalds? De suger De är kanske skomakare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Gatukök gör nock fan godast eller blir det Burger King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag tycker Denny´s har godast, men hemmalagat på en grill med ketscupp och extremt mycket grönsaker och beaneusås(vettefan hur man stavar det där!) slår ALLT! så jävla gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Restauranger Skämmer bara ut mig i donken.. -"hej, jo.. vill ha.. eh.. en sån där *pekar*" -"big mac?" -"mjo.. och så cola...och... pommes.." " -"meny alltså?" -"ehm.. visst.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 McDonald : bäst pommes bäst glass bra burgare ( om man tar rätt , go McFish ) Burger king : sämst pommes hyffsade burgare har inte provat glass MAX : bra pommes sämst burgare bra glass Gatukök : inge pommes bäst burgare ingen glass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Burjah King äger allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Sibylla här i Valbo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Villka har röstat på Mc Donalds? De suger Jag röstade på McDonalds, dom har så gott käk där. Det finns inget så gott som Big Mac med +meny . Det ända som är dåligt är personalen, våran donk i Åkersberga suger, först måste man beställa maten i en apparat, det tar typ en kvart. När man kommer dit säger alltid personalen "hej kan ni vänta nån minut". Jag efter två minuter hör man en röst "jag vad vill ni beställa". Sen när man har besällt som tar typ en kvart säger personalen "vad var det ni skulle beställa igen?" . Vid nästa lucka ska man betala och efter en kvart kommer en kille i personalen dit och säger "var det ni som skulle ha Mc Chicken", och självklart var det inte vi så vi man får oftast ta om sin beställning vid betalningsluckan så det blir ungefär en kvart till. Vi nästa lucka där man ska hämta maten kommer en kille och säger "var det ni som skulle ha en Mc Fluery?". Neeej era sopor,så man får ta om sin beställning igen och eftersom dom måste laga maten då får man vänta fem minuter till. Det är minus med McDonalds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Restauranger Skämmer bara ut mig i donken.. -"hej, jo.. vill ha.. eh.. en sån där *pekar*" -"big mac?" -"mjo.. och så cola...och... pommes.." " -"meny alltså?" -"ehm.. visst.." Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Gatukök gör nock fan godast eller blir det Burger King W0rd! Men Sibylla är också gott, fast de fans ju inte som alternativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vote:Burger King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vote:Burger King Same here Burger King äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag röstar på McDonalds. Jag äter nästan alltid Big Tasty, och den smakar som Burger Kings hamburgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Mamas burgare smakar slapp task. Eh... http://www.planetsmilies.com/smilies/happy/3/happy56.gif Själv gillar jag nog Mcdonalds och Burger King lika mycket, det får bli Null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vegabaren i Haninge, Sveriges första hammburgebar, tror dock inte så många känner till det stället....om ja ska rösta på nått som finns med får det bli Donken...äter där oftast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vegabaren i Haninge, Sveriges första hammburgebar, tror dock inte så många känner till det stället....om ja ska rösta på nått som finns med får det bli Donken...äter där oftast... Haha, jag vet vart det är. Min skola är inte alls långt därifrån. Och det är inte Coop Forum eller Handen heller. Vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Bor uppe i Vega, typ själv da? å vikken skola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Bor uppe i Vega, typ själv da? å vikken skola? Bor i Brandbergen, på motsatta sidan av turk-sidan. Den närmast Ica Maxi Stormarknad-sidan-av-Brandbergen-där-bor-jag. Och sen går jag på IV i Handen för jag pajade grundskolan. Gått i skolor som Båtsman, Vendelsömalm, och Söderbymalm innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts