-NightHawk- Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hehehe... MAX säger jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Max Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hemma lagade är klart godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Tycker att alla gör ungefär lika bra hamburgare. Redigerad 17 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Gatukök utan tvekan, och det är inte bara som jag tycker, det ÄR så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 MAX! No doubt about it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Ingen har röstat på macdonalds! Vote: BurgerKing "Grillat är godast" Redigerad 17 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Här nere i sthlm tycker jag det är...uhm...fan vet jag... Jag äter på det som är närmast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ingen har röstat på macdonalds! Vote: BurgerKing "Bäst på grillat" Lol, det heter "Grillat Är Godast"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Lol, det heter "Grillat Är Godast"... Nooooo, u made me cry.. :'( Edit. Arman du fick som du ville ! Redigerad 17 april, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Tycker Max och hemmalagade är godast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Max mini burgare E så Goda bara!! :'( :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 DONKEN!!! Så ska det vara Big Mac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kioskerna FFS Morsans är iofs också rätt goa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vote, jag brukar oftast äta på burger king.. dom har godast burgare och bäst tillbehör.. men vill jag ha "efterrätt" så går jag till donken å tar en donut, glass eller milkshake gatuköksburgare e också jävligt goda med den klassiska dressingen och vanlig gurka sen kan jag garantera Kebab i bröd från grillen i Blackeberg (sthlm), det är inte vanlig kebab som man skär från en köttklump, det är nåt halvfabrikat med halvtjocka kebab-kvadrater och dom kryddar helt perfekt, mycket mer smak än en vanlig kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 .vote: Gatukök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vote: Mamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Men. hm Klart inte mcdonalds. beställer man en cheezburgare me bara ost får man allt jävla kladd som dom kan hitta på hamburgaren. Burger kiung e jävligt bra. där kan man köpa läkringar till efterrätt och dom har goda burgare. morsans smakar apa. vettefan vad hon steker dom i gatukök är jävligt nice. Där gör dom hamburgarna direlt så dom har inte legat där i typ 1 vecka. Grymmt god ost åxå. max vettefan. har inte vart där. finns typ inte i sthlm å restauranger är de bara dyrt å kladdigt å konstigt Redigerad 17 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Burger King gör godast mat överhuvud taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Mamas burgare smakar slapp task. big boy har godast, så jag tog gatukök ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts