Mikolan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Nån som vet vad fäljande låt heter? o_O thx in advance ;> EDIT: oops glömde länken: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...4/rammstein.rar Redigerad 17 april, 2005 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag borde veta, kan alla rammsteinlåtar i huvudet, men jag kan inte öppna den där filen! >< Kan du inte lägga upp den i ett annat format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Tror att det är mein tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Rammstein - Spieluhr und kein Engel steigt herab nur der Regen weint am Grab Zwischen harten Eichendielen wird es mit der Spieluhr spielen eine Redigerad 17 april, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Feur Frei! Stavning? eller spieluhr stavning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Tror att det är mein tag. Mein tag? Menar du men teil eler är det någonting nytt och spännande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Mein tag? Menar du men teil eler är det någonting nytt och spännande? Vet ej vad den exakt heter.Fick höra den en gång av vår vikarierande tysk lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Den heter Spieluhr. 100% säker. *EDIT* För övrigt så är det bassistens dotter med sångarens fru. Låter som nån dålig serie på 4:an, men så är det. Redigerad 18 april, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Den heter Spieluhr. 100% säker. *EDIT* För övrigt så är det bassistens dotter med sångarens fru. Låter som nån dålig serie på 4:an, men så är det. Den är rätt bra, har den på mp3´n, den var min favoritlåt ett tag, tillsammans med sonne, men nu har jag börjat lyssna lite mer på Das modell istället! Den är bra! Vilken historia! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts