SlewME Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 WEEII! TACK SÅ MYCKET! NU FUNKAR DET!!! ALLT ÄR NORMALT! men vad är SystemKonfigur? Vad menar dom? Vad syftar dom på? Skit i den... klicka i att den inte ska visas i forts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Skit i den... klicka i att den inte ska visas i forts... Är du Helt säker Upp till 100% att jag ska göra det...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Är du Helt säker Upp till 100% att jag ska göra det...? Ja, lol.. Det är bara Ms Config. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Fan glömmde trycka på "visa inte detta meddelande igen"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Grattis, och sak du testa litestep nån gån igen (stor chans? ) så rekommenderar jag att du hoppar på nån av dem mer lättförståeliga och lättinstallerade buildsen, typ IndieStep Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Fan glömmde trycka på "visa inte detta meddelande igen"... Du får samma ruta nästa gång du startar om. Det är ingen fara att ta bort den.. den kommer tillbaka varje gång du rör något i msconfig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts