Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Är det de ända sättet? Absolut inte, men säkert det lättaste.. eller.. ska inte säga säkert, du lär lacka ifall det inte funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag ladda hem Litestep igen och ersatte det gamla programet som jag laddade ner igår och sedan tryckte jag på uninstall i LSDisto mappen som litestep låg i och tog bort mappen, Nu stänger jag av datorn, Detta kanske är det sista ni ser Av mig!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Problem-mannen är igång igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag ladda hem Litestep igen och ersatte det gamla programet som jag laddade ner igår och sedan tryckte jag på uninstall i LSDisto mappen som litestep låg i och tog bort mappen, Nu stänger jag av datorn, Detta kanske är det sista ni ser Av mig!!! Hmmm 8 minuter har gått... börjar bli lite orolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det har gått ett tag nu. Bara att vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Programmetheter tydligen setshell.exe, men kör iaf det. Ska finnas en ruta att kryssa i som heter "Set explorer as shell". sen är det bara att starta om så har du bytt tillbaks till explorer. Och lek inte med litestep utan att veta vad du gör i fortsättningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 BÖÖL OCh GRIN! Det fungerar inte!!! :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 För er som vill se blod badet när jag startar datorn så det det ut så här! Obervera att de gröna "sakerna" msn konverationen och så inte är på när jag startar... Men bakrunden är där... Anton?? Är det du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Anton?? Är det du? Ja det är jag... Så klart det inte är!!!! #¤¤%&%¤ vem fabjan är Anton då? LITESTEP SUGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 BÖÖL OCh GRIN! Det fungerar inte!!! :'( :'( :'( :'( :'( Men bytte du inte tillbaka till standard skinnet? Gör som mikolan säger, jag har inte programmet - aldrig haft. Han verkar veta vad han pratar om.. gör exakt som han och andra säger/sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Men bytte du inte tillbaka till standard skinnet? Gör som mikolan säger, jag har inte programmet - aldrig haft. Han verkar veta vad han pratar om.. gör exakt som han och andra säger/sagt. Men när jag laddar ner det och startar det så kommer det först upp en sån här ruta (se nedan) där trycker jag bara Ok eller nå't... Sedan så Kommer programmet upp eller så måste jag leta upp det... Därefter när jag startat programmet så är den inställt på nå't "tema" eller "skin" som heter Borg nångting (den va inte det från början jag råkade ändra det) När den är inställd på Borg nånting så kommer det upp flera små ERROR rutor och sen .... ja sen kommer det ännu mer ERROR rutor... Redigerad 17 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Men när jag laddar ner det och startar det så kommer det först upp en sån här ruta (se nedan) där trycker jag bara Ok eller nå't... Sedan så Kommer programmet upp eller så måste jag leta upp det... Därefter när jag startat programmet så är den inställt på nå't "tema" eller "skin" som heter Borg nångting (den va inte det från början jag råkade ändra det) När den är inställd på Borg nånting så kommer det upp flera små ERROR rutor och sen .... ja sen kommer det ännu mer ERROR rutor... 1. Tryck ctr+alt+del 2. Tryck arkiv -> Ny Aktivitet (Kör...) 3. Leta rätt på litestep mappen 4. Gå in i mappen Utilities 5. Öppna programmet setshell.exe 6. Tryck explorer 7. starta om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Hmm, jag skulle testa med att byta skin; från borg till någon annan.. se om den funkar bättre. Men jag tror på Mikolans lösning. Där du startar ny aktivitet: testa att starta det progam som mikolan nämner, hitta den förbaskade rutan och kryssa i skiten för att sedan starta om. EDIT: kk, han hann t.o.m. före Redigerad 17 april, 2005 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 1. Tryck ctr+alt+del 2. Tryck arkiv -> Ny Aktivitet (Kör...) 3. Leta rätt på litestep mappen 4. Gå in i mappen Utilities 5. Öppna programmet setshell.exe 6. Tryck explorer 7. starta om Litestep mappen heter LSDisto? Vet ej själv men jag hittade detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Prova att återställa datorn några datum bakåt... Funkade för mig när min dator var sär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Litestep mappen heter LSDisto? Vet ej själv men jag hittade detta... Vafan har du för skum build? ja det är den du ska köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 LITESTEP SUGER Ett tips till nästa gång; Ge dig inte in i något när du inte har någon aning om hur det fungerar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Mikolan: Och när jag trycker på "Run me to Bla bla bla" så kommer den här upp... Edit: Vigge, Jag lovar! Redigerad 17 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Mikolan: Och när jag trycker på "Run me to Bla bla bla" så kommer den här upp... Edit: Vigge, Jag lovar! Måste du skriva varje steg du gör? Jag förmodar att du ska klicka install ja, annars kan du testa Cancel som också lär funka.. Gå in i Felsäkert läge och gör en restore point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) WEEII! TACK SÅ MYCKET! NU FUNKAR DET!!! ALLT ÄR NORMALT! men vad är SystemKonfigur? Vad menar dom? Vad syftar dom på? Redigerad 17 april, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts