Vice. Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag vill prova att spela online med ps2! Och jag känner inte till nåt roligt online spel och har aldrig spelat online heller! Vet nån nått roligt spel man kan köpa!? Jag vill inte köpa nätverks grejen innan jag vet att det finns nåt kul spel! Bara det inte är sport spel! Som sagt: känner ni till nåt roligt online spel!? Tacka alla för ev tipps! /vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Dessa ska vara onlinespel: Webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Tack azore men det är bara sportspel för utom killzone och ett till typ! Har du spelat nåt kul online spel typ killzone!? Vet du nåt specifikt spel som e kul!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Tack azore men det är bara sportspel för utom killzone och ett till typ! Har du spelat nåt kul online spel typ killzone!? Vet du nåt specifikt spel som e kul!? Socom Uss navy Seals Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Socom Uss navy Seals Är det ett roligt online spel?! Vad handlar det om?! då ska jag kolla det imrgon i så fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Är det ett roligt online spel?! Vad handlar det om?! då ska jag kolla det imrgon i så fall! Ett krigsspel. Jag har hört att Ratchet & Clank 3 ska vara bra online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Killzone är skitroligt internetspel. Gjorde en liten recension av det på nån gammal topic, sök på Killzone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ett krigsspel. Jag har hört att Ratchet & Clank 3 ska vara bra online. Ratchet & Clank 3 är ett bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 TACK FÖR SVAREN! SKA KOLLA IN DEM IMORRN! *edit sorry för caps. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 NFS:UG 2 och Burnout 3... starkt rekommenderade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts