Stoffe Skrivet 22 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2002 Hur kommer man upp på Donald's byggnad??? PÅ PS2!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanielB Skrivet 23 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2002 Det gör man inte. ANvänd flygplan eller tank för att komma upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 26 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2002 <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2002 Det gör man inte. ANvänd flygplan eller tank för att komma upp. lär dig flyga så kommer du upp.... fast det är lite svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2002 lär dig flyga så kommer du upp.... fast det är lite svårt... <_< Jag kan flyga... men nu är det så... ehhhhhhhh... jag kan inte landa... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2002 Jag kan flyga... men nu är det så... ehhhhhhhh... jag kan inte landa... Gör så du åker neråt sen när du nästan e vid backen trycker du upp planet så det landar...Håll inne handbroms när du landat <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts