ZcruweN Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 jaaa vilket var det bästa 64 Zelda't, nu kanske ni undrar varför det bara var dom här två Zelda spelen, jo för att det här var dom första Zelda i 3D. såååå vilket var alltså det bästa, jag vet inte riktigt vilket jag ska ta, men jag tror ändå att jag tar Ocarina of time, mycke mer frihet på nått sätt, för på Majoras Mask har man tid på sej man blir stressad på nått sätt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vote: Ocarina of Time Det bästa spelet som finns enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag röstade på Ocarina of Time men båda är nästan lika roliga! Har varvat båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag röstade på Ocarina of Time men båda är nästan lika roliga! Har varvat båda Har jag oxå gjort ett X antal gånger, men då undrar jag...... Har du hittat alla saker på båda spelen då t.ex hjärtbitar och sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ocarina of time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Helt klart The Legend of Zelda: Ocarina of Time eftersom det var spelet som revolutionerade TLOZ-spelen... The Legend of Zelda: Majora's Mask är också en bra uppföljare till OOT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 The Legend Of Zelda-ocarina of time Det är de ända jag spelat av dem två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vote: The Legend Of Zelda: Ocarina of Time. Gillar båda lika mycket, med Majoras Mask är så kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 VOTE:Zelda OOT, men MM är nästan lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ocarina of Time, gillar inte Majora's Mask. Men av alla spelen är A Link to the Past bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Men av alla spelen är A Link to the Past bäst. Tycker inte jag. Eller det kanske är bra, men efter att jag fastnade så ides jag inte fortsätta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag nullade, eftersom jag inte har spelat något utav dom aktivt (dock passivt och sett på, tihi) men jag tror ändå att Ocarina är bättre. A Link To The Past däremot, det är det bästa spelet någonsin!!!! Helt klockrent och underbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtagamer Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vet inte riktigt , har inte klarat något av de båda spelen men jag har kört båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Har jag oxå gjort ett X antal gånger, men då undrar jag...... Har du hittat alla saker på båda spelen då t.ex hjärtbitar och sånt? Ja, iallafall på Ocarina of Time! Men på Mask så var det enda som fattades ett speciellt svärd man fick vid något vattenställe! Jag erövrade också mästermasken Fy vad man ägde med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 De som röstar på MM slår jag Har jag oxå gjort ett X antal gånger, men då undrar jag...... Har du hittat alla saker på båda spelen då t.ex hjärtbitar och sånt? Jag har hittat alla saker både på OOT och MM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Röstade på OOT, när jag spelade den hemma hos makker var jag närma att köpa nitendo bara för spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ocarina of time helt klart. Tycker precis som topp3 inte om Majoras mask så värst mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Ocarina of Time, gillar inte Majora's Mask. Men av alla spelen är A Link to the Past bäst. Så sant så sant... (på alla punkter) Redigerad 18 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Eller det kanske är bra, men efter att jag fastnade så ides jag inte fortsätta. Exakt så jag har gjort på OoT en jävla massa gånger. Aldrig klarat det än faktsikt. Dock har jag klarat alttp en heeeeeeerrans massa gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 OOT, gillar inte MM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts