SCEE Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 ...Som man sen spränger...Har för mig att ett sånt fusk finns så man får en sån, men ja kommer inte ihåg var jag såg de, så om nån kan länka till de så vore de sjysst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 ...Som man sen spränger...Har för mig att ett sånt fusk finns så man får en sån, men ja kommer inte ihåg var jag såg de, så om nån kan länka till de så vore de sjysst Om du menar jetplanet så finns det på flygplatsen i Las Venturras...I en hangar längst ner till höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nej detdär enorma planet som man typ kan lasta bilar i å allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag tror inte att man kan flyga det. Jag har inte sett något fusk för det i alla fall, och planet finns inte att hitta i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SCEE Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Doh!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ja har oxåsett de fusket de planet hette "androedea eller not sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Ja har oxåsett de fusket de planet hette "androedea eller not sånt. Jag vet va du snackar om, sök på andromeda så kanske du hittar.. man måste ha gameshark. Redigerad 17 april, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kan man ha ActionReplay också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Spawn Andromada Action Replay Max (PAL) 8KX6-CV60-8BQMY XHCG-78FM-GX86G Action Replay Max (NTSC) 2D0K-3H2X-GARAE 5ZEW-4MDU-Q35X6 Gameshark v3 2059EBD4 24040250 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Såg en snubbe som hade spelat in en film när han kör ett passagerarflygplan dom sitter och skriker typ hela tiden när han loopar:P Nån som vet vart nått som plan finns?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Såg en snubbe som hade spelat in en film när han kör ett passagerarflygplan dom sitter och skriker typ hela tiden när han loopar:P Nån som vet vart nått som plan finns?! Det finns inget passagerarflygplan som loopar. Men det finns ett som kör passagerare, och den finns vid biljettdörr vid närmaste flygplats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Det finns inget passagerarflygplan som loopar. Men det finns ett som kör passagerare, och den finns vid biljettdörr vid närmaste flygplats Ja precis, Det finns inga passagerarplan som tar passagerare men 'Dodo' och 'Beagle' tar iallafall 1 passagerare. Men är det inga som tycker att dom stora planen skulle ta typ 5 - 15 passagerare med tanke på att dom är ju _Passagerarplan_ !? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Ja precis, Det finns inga passagerarplan som tar passagerare men 'Dodo' och 'Beagle' tar iallafall 1 passagerare. Men är det inga som tycker att dom stora planen skulle ta typ 5 - 15 passagerare med tanke på att dom är ju _Passagerarplan_ !? Prova att ta med några gängmedlemmar kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det största plan man kan hitta i spelet finns som sagt i en hangar i L.V. Men kommer inte ihåg namnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Det största plan man kan hitta i spelet finns som sagt i en hangar i L.V. Men kommer inte ihåg namnet AT-400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The General Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är inte det största i SF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2005 Är inte det största i SF? Gammal tråd, but shit the same. Nej det största planet står inne i en hangar i LV:s flygplats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts