VickeX Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Tja. Jag hadde tänkt varva VC för 4 gången. Det var länge sen sist. Jag har inga uppdrag nu (det vanliga problemet ) och jag har klarat pole position. Måste jag köpa typ Malibu Club nu eller? För att få uppdrag menar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ja, du måste köpa alla företag / hus och göra uppdragen hos dom. Malibu Club, Boatyard, Tryckeriet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ja, du måste köpa alla företag / hus och göra uppdragen hos dom. Malibu Club, Boatyard, Tryckeriet? Ok jag fasstnar alltid där Men då får jag väll spara till Malibu Club då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stuffat Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Du kan ju köra pizzaboy eller ngt för att tjäna lite stålar Du inväntar också PC-releasen av SA eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts