hedlund Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hjälp med men en karta på vart helena som man träffar i blueberry gillar att gå när man dejtar henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Hjälp med men en karta på vart helena som man träffar i blueberry gillar att gå när man dejtar henne Sökt? Redigerad 16 april, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Sökt? Mm hittar inget:S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Om det är polisen så är det ett ställe syd om polisstationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Om det är polisen så är det ett ställe syd om polisstationen Snackar du om polis bruden?? jag menar hela vid ammunation i blueberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Snackar du om polis bruden?? jag menar hela vid ammunation i blueberry Hon är uppe på taket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Hon är uppe på taket. Men men men vafan jag fråga var hon gillar gå när man dejtar henne inte var man hittar henne vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Men men men vafan jag fråga var hon gillar gå när man dejtar henne inte var man hittar henne vafan Jag har mini lite koll på tjejerna i spelet . Så jag vet nog lika lite som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det är bara att testa hedlund..Kan du säga vars hon vill gå och vars hon bor till mig sen så är min flickvän karta klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 "Helena Wankstein Meet: Blueberry, Los Santos outside Ammunation Home: Flint Range, San Fierro 8:00-12:00 & 24:00-2:00 Preference: Low Fat, Low Muscle Dinner: Restaurants preferred Fun: Drive with flow of traffic - not too fast, not too slow Other: Dancing Initial Benefit: Chainsaw, 9mm, Flame Thrower & Grenade spawns at her home 50% Bonus: Bandito vehicle 100% Bonus: Rural Suit" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Azore hjälpsam som alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 50% Bonus: Bandito vehicle 100% Bonus: Rural Suit" SHIT!. Jag måste klara me henne. Banditon äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 SHIT!. Jag måste klara me henne. Banditon äger Man behöver inte klara 50%, den är öppen på en gång (bara för den inte har några dörrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 LoL dära......Btw tack för kartan Hedlund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hedlund Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 LoL dära......Btw tack för kartan Hedlund Det är lungt roligt få hjälpa till kan ge dig en exakt punkt var resturangen ligger om det kan hjälpa? annars kan du fixa de ? om du dejtar henne och kollar up resturangen i området ( Det ända jag inte fattar varför rockstar gjort så här är att hon säger hon gillar inte området men hon gillar äta där vafan e de för smarto som gjort så fy rockstar hehehe ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts