Playstationman Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Jag läste för något års sen att det var en gubbe som trodde att maten på McDonalds och Burger King var nyttig, så han käkade där varenda dag, och blev jäv*igt fet! Så han stämde dom på 2 miljoner dollar var! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Seriöst då, ni som tycker USA är så jävligt CP, berätta vad som är med dom. Jag gillar inte USA, för dom sitter på så jävligt mycket pengar, men ger inget till Afrika osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Seriöst då, ni som tycker USA är så jävligt CP, berätta vad som är med dom. Jag gillar inte USA, för dom sitter på så jävligt mycket pengar, men ger inget till Afrika osv. Med ett par år till med Bush så är dom snart fattiga ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Seriöst då, ni som tycker USA är så jävligt CP, berätta vad som är med dom. Jag gillar inte USA, för dom sitter på så jävligt mycket pengar, men ger inget till Afrika osv. Det har fortfarande inget med den här topicen att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 20 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2005 Det var en gång en morsa som skjutsade sitt barn nånstans. Men när hon släppte av barnet så stuckade barnet foten och stämde morsan på X $ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts