kattälskaren Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Om nån har Rodney Mullen filmer så lägg dom här, jag älskar hans trick, även andra filmer på pro som Tony Hank och Chad Muska och så. Redigerad 16 april, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kan adda dig på msn o skicka istället har ett par videos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska inte denna ligga i "Musik film & grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Icebear - om inte jag har helt fel nu så är du tjej? och eftersom du har skejtfilmer så antar jag att du är intresserad av skejt.. åker du själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Icebear - om inte jag har helt fel nu så är du tjej? och eftersom du har skejtfilmer så antar jag att du är intresserad av skejt.. åker du själv? 1. jaa jag e en tjej 2. jupp intresserad av sk8ing 3. aa ibland åker du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Mullen är så jävla bra va ? han är en av dom bästa skejtarna jag sett när det gäller old-school och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Mullen är så jävla bra va ? han är en av dom bästa skejtarna jag sett när det gäller old-school och sånt Han äger på liptrick också väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Han äger på liptrick också väl? Jajemen, han uppfann väll Casperslide? Rodney Mullen strålar verkligen i Plan B - Second Hand Smoke, Aerosmith - Dream On spelas så vackert i bakgrunden! Aaah, minnen... Jeremy Wrey's sköna hopp nedför fetingtrappan är bland det vackraste jag sett...Cream - White Room spelas, så vackert!! Editation. Detta är även det med i Second Hand Smoke, jag rekomenderar - en verkligt nostalgisk skatefilm för min del... Redigerad 16 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Lite rättelse. Hawk slutade som proffs för några år sedan. Muska ligger inte kvar i eliten. om du snackar om eliten så är det bla: (men säkert många stavfel) Bob Burnquist Perre luc-gangon Backy Lasek andy McDonal Rune...cliffberg.. inte helt säker på efternamnet, men det är väl dom som är eliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Lite rättelse. Hawk slutade som proffs för några år sedan. Muska ligger inte kvar i eliten. om du snackar om eliten så är det bla: (men säkert många stavfel) Bob Burnquist Perre luc-gangon Backy Lasek andy McDonal Rune...cliffberg.. inte helt säker på efternamnet, men det är väl dom som är eliten. Heter han inte Bucky Lasek? Editation. Ursäkta, jag märkte inte "men säkert många stavfel"... Hur som helst, jag såg Second Hand Smoke just! Så bra den är!!! Haha... Jag rekomenderar. Redigerad 16 april, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Icebear - klart att jag skejtar. vad har du för bräda? vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Icebear - klart att jag skejtar. vad har du för bräda? vart bor du? Fan va nice äh bah en skitbräda för 200 spänn sj? stockholm dura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Icebear - aa. det är trevligt att skejta. så länge det går att åka på den så är det väl okej. själv har jag en 'real'.. promodel. jag bor i malmö.. klär du dig i skejtkläder? tycker att det är väldigt snyggt med tjejer som skejtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Aa klär mig ibland annars klär ja mig bah lite vanligt o ja antar att du klär dig i skejtkläder o e skejtare? tycker oxå att d e snyggt me skejtarkillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Kör det där jävla snacket på msn istället, innan jag kommer och kör upp en penna i örat på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vad var det Crice sa nu igen? "Yay, GTAsajten goes MSN Messenger.". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 HAHAHAHAHA ok LOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Rodney uppfann ju även kickflip, heelflip, och pop shoverit samt shoverit....om jag inte misssminner mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Asch..tacka vet jag Chris Cole från ZERO. Har en Zerobräda med hans motiv när han gestaltar en vampyr . Väldigt stolt över den, även om jag fick punga ut 2000:- för den brädan EDIT: Bild på grabben Redigerad 18 april, 2005 av Sauer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts