Geek Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Men suck bara för att ni inte e troende måste ni väll inte sitta och skriva att gud suger kuk och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Men suck bara för att ni inte e troende måste ni väll inte sitta och skriva att gud suger kuk och sånt EXAKT!! Tänk på att det finns andra här på forumet som faktiskt tror på Gud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Tänk på att det finns andra här på forumet som faktiskt tror på Gud! Tycker fortfarande att religion är ett idiotiskt påhitt, hur många ni än är som hänger er till en religion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) EXAKT!! Tänk på att det finns andra här på forumet som faktiskt tror på Gud! Vissel vissel "Gud är fascist Gud är rasist För Gud gillar inte fattiga Och Gud gillar inte svartingar Och inte fan gillar han dig Han har glömt dig för länge sen Häng gud... Gud är rasist Gud javisst Med präster och påvar har han lurat miljoner Med bibeln har han skapat traditioner Har han några känslor för nån? Och förresten är det en han eller hon? Häng gud..." Redigerad 18 april, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 EXAKT!! Tänk på att det finns andra här på forumet som faktiskt tror på Gud! Jävla otur för de personerna som blivit drabbade.. Gud finns inte och ja fattar inte hur man kan tro på det, enligt mig är det fjantigt. Religioner startar krig och bråk.. Punkt Slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Häng Dude.. Redigerad 18 april, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 The Dude - kan du tagga ner lite va? Det är lite okänsligt att skriva nått sånt...visst, du får vara värsta ateisten för min del, men ni (nu pratar jag om alla er icketroende som kränker) behöver väll inte kränka osv. Min tro på Gud är lite annorlunda men ingenting jag vill disskutera här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts