Cortez Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Inget, tror på det jag vill tro på inte följa gud, buddah, allah m.f. Jag undrar om du vet om att Allah betyder Gud, bara på ett annat språk? Och Buddah har funnits, det är bevisat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Döpt, tror på Gud på mitt eget lilla sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är varken döpt, troende eller medlem i svenska kyrkan. Vote: Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag är döpt. Men ska gå ur svenska kyrkan sen nångång. På vilket sett hjälper dem mig ? Dem har aldrig hjälpt mig... kommer aldrig hjälpa mig. Lönt att vara med ? nej.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Protestant. Det är då förjävligt vilka puckon till föräldrar man har som låter sina barn döpas i en byggnad skapad av jubelidioter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Hmm, visste inte att "jude" och "muslim" var religioner... Vote: Buddhismen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Protestant. Är döpt och konfirmerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Känner inte att jag behöver lyssna på biblens sagor för att få ett lyckligt liv. Vissa religösa budskap är väl kloka men jag tror inte attt det var buddha eller allah eller någon annan gud skapade världen. Ett budskap som finns i biblen som kallas för den gyllene reglen är riktigt bra: Det du inte vill att andra ska göra mot dig ska du inte heller göra mot dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Satansist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Religion suger. Är ateist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Helt seriöst alltså... Kristna påstår att Gud bajsade ut(eller födde?) Adam och Eva och sen bodde de i nåt kallat paradiset där allt var perfekt och grejer...Ajo, det låter ju jättetroligt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Tvingad protestant. Döpt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Lite offtopic men är inte pottzork och SpokPlumpen samma person? Ser iaf så ut i Bild på dig själv-topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Absolut inte! Vi är bara väldigt sjuka människor som råkar vara IRL polare. Jag ska skaffa fram en bild på Pottan snart. Vänta bara.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Haha nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Vote: Ingen jag räknas väl som protestans, men ingen av mina föräldrar är religiösa så jag tog INGEN har inte konfirmerat(stavning?) mig heller. lär inte vart värt alla pengar och presenter man får om det var så tråkigt som alla min kompisar sa Redigerad 17 april, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det är då förjävligt vilka puckon till föräldrar man har som låter sina barn döpas i en byggnad skapad av jubelidioter. Sant. Jag ska hämnas på mina föräldrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Vote: Kristet Katolik indöpt! Redigerad 17 april, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GFOK Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Gick ur svenska kyrkan förra året Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts