danil89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) hb Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Vad ska man rösta på om man är kristen baptist? Säg inte "Övrigt", man känner säg sär när man svarar övrigt @dani89's nästa meddelande: Jag editerade min post innan du postade igen! Redigerad 16 april, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) g Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad ska man rösta på om man är kristen baptist? Säg inte "Övrigt", man känner säg sär när man svarar övrigt Välj bah nåt som har nåt me kristen att göra tror inte att du väljer muslim näru e kristen baptist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Protestant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tror det är Protestant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Välj bah nåt som har nåt me kristen att göra tror inte att du väljer muslim näru e kristen baptist? Tack för tipset(?)! Jag påpekade bara att med tanke på antalet religioner borde han inte ha gjort någon poll. Vote: Kristen Protestant (närmast) Redigerad 16 april, 2005 av Xogede Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Inget, tror på det jag vill tro på inte följa gud, buddah, allah m.f. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Allt som har med Religon att göra får mig att kräkas! "Screw YOU Jesus, Screw YOU God, Screw Religon" //Alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Protestant... Men icke troende! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Absolut inget. Fan heller att jag på allvar skulle tro på sagorna i bibeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) g Redigerad 1 november, 2007 av danil89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Icebear Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Dammit 1 N lonely på att vara katolik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Intressant att du har med olika grenarna av kristendommen men inte av islam t.ex... Vote: Protestant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Absolut inget. Fan heller att jag på allvar skulle tro på sagorna i bibeln. W0RD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Bahai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag är inte döpt, tror inte på någon religon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Absolut inget. Fan heller att jag på allvar skulle tro på sagorna i bibeln. Jeps, precis vad jag säger. Jag skulle gärna vilja tro att det fanns en himmel där jag kunde träffa min nära och kära men jag har tyvärr blivit tvungen att inse att det inte finns nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Född (+ döpt) Protestant i Svenska kyrkan, men gick ur den för något år sen. Varken jag själv eller någon annan i min familj bryr sig om religionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts