Mark Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har funderat många gånger på att sluta gå på konfimationsläsningen. Anledning? Jo, vi börjar med det direkt efter skolan på torsdagar, som enligt mig är den värsta skoldagen. Då är man där och tjollrar tills klockan är 18.30 på kvällen. Men nu när det snart är slut så är det bara bita ihop och hoppas man överlever 2 veckor till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) För julen har ju absolut ingenting med religion att göra I våran familj så hedrar vi inte gud på något sätt på julen. Kalla det julfirande eller vad ni vill men vi har en trevlig 24 december tillsammans utan något fjantigt snack om gud i helvetet. Så ligger det till. Redigerad 18 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Har funderat många gånger på att sluta gå på konfimationsläsningen. Anledning? Jo, vi börjar med det direkt efter skolan på torsdagar, som enligt mig är den värsta skoldagen. Då är man där och tjollrar tills klockan är 18.30 på kvällen. Men nu när det snart är slut så är det bara bita ihop och hoppas man överlever 2 veckor till. Har du bara 2 veckor kvar tycker jag du ska försöka hålla ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vote: Nej mina föräldrar fråga mig om jag ville men mitt svar löd ungefär NEJ!!! många av mina kompisar gjorde det för pengarna och presenterna men om det var så tråkigt som dom beskrev det lär det inte varit värt det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 KalleR då är vi 2..är inte heller döpt eller konfirmerad. Då är vi 3 och Presenterna bryr jag mig inte så värst mycket om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag är konfiirmerad även fast jag inte gick på de obligatoriska kyrko dagarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det är en tradition i min familj. Jag gick tillsammans med massa kompisar och hade ett skitkul läger. Presenterna bryr jag mig inte så mycket om, men dom var ju ändå bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts