NiKe-eKiN Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Ska ni eller??? Ja har, en bra sak är att man får massa dyra Konfirmations presenter Man lärde sig lite oxxå Redigerad 16 april, 2005 av BARTMAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Konfirmerade mig inte eftersom jag är emot religionens fantasier om världen. Som jag sa nån annan stans finns det vissa bra budskap mn resten är bara fjantiga sagor. Presenter kan man få på julafton. Redigerad 18 april, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nej, funderade på att göra det för presenterna, men nej. Det var för jobbigt! Tror inte på nån religion ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag hade gjort hela kånnfärrmations grejjen, sen på kånnfärrmations gick ajg till fel kyrka. de var ingen ja kände där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Nej och jag är inte döpt heller, hatar allt som har med kyrkan att göra Redigerad 16 april, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skapar1 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Konfirmerade mig inte eftersom jag är imot religionens tankesätt. Presenter kan man få på julafton. Du glömde när man fyller år också. Edit: vote: ALDRIG!!!! Redigerad 16 april, 2005 av Skapar1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag gjorde det och jag ångrar absolut det inte, eller själva konfirmationen var väl inte så jättekul, jag fick inga dyra presenter men jag fick pengar istället, lägret var kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska konfirmera mig 30 april Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska inte. Jag vet att man får pengar men jag gör det inte för det. Enligt mig ska man va religös troende när man gör det. Som ca: 1% av dom som konfionmeras är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jappsi, hur kul som helst. Många tankar, serru, det är alltid kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska konfirmera mig 30 april På min födelsdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Stödjer inte kyrkan och deltar inte i kyrkans aktiviteter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Allt som har med Religon att göra får mig att kräkas! "Screw YOU Jesus, Screw YOU God, Screw Religon" //Alexzander Redigerad 16 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Håller med Ceone, man ska endast konfimeras för att man vill bli en del av kyrkan, inte för presenterna. Ser ni kopplingen mellan dagens konfirmander och horor? Dom båda gör sådant dom inte vill, och för det får dom dyra belöningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska göra det för presenterna... Och kanske för att höra kyrkans skitsnack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nej. Min syrra har dock gjort det. Varför ni skulle bry er vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Nej och jag är inte döpt heller, hatar allt som har med kyrkan att göra KalleR då är vi 2..är inte heller döpt eller konfirmerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Håller med Ceone, man ska endast konfimeras för att man vill bli en del av kyrkan, inte för presenterna. Ser ni kopplingen mellan dagens konfirmander och horor? Dom båda gör sådant dom inte vill, och för det får dom dyra belöningar. Sanning. Själv tänkte jag inte ens på presenterna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts