Guest AdamZZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Player.dff i Sketchup jag fattar inte hur man gör har provat allt jag kommer på men jag kan inte göra det :'( jag tänker göra en ny player model men jag måste ha in player.dff i sketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Player.dff i Sketchup jag fattar inte hur man gör har provat allt jag kommer på men jag kan inte göra det :'( jag tänker göra en ny player model men jag måste ha in player.dff i sketchup Extrakta den till det som står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad menar du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Vad menar du?? Byt format till sketchup formatet.. Redigerad 16 april, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man kan inte få in dff filer i sketch up. Du kan däremot få in dom i zmodeler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man kan visst få in dom i sketchup grim gjorde det hur byter man format till sketchup format då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Man ska typ fixa det med blender o massa anrda skit proggram sen kommer svåra biten att texturera om hela gubben sam riggade så jag föreslår att skita idet för det är inte vart allt krångel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts