makker Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Varit medlem där evigheter fast aldrig fått nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Reggade mig nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Vad är det i paketet man får? Redigerad 18 april, 2005 av Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Vad är det i paketet man får? Man får ett brev (svart med gula ränder) format som ett cd-fodral, innehållande en demo-cd. Det var iaf vad jag fick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 19 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Det är konstigt att vissa får en demo, vissa får ett spel och vissa ingeting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Jag hatar demoskivor. Man blir så sugen på att köpa allt, och man förlorar en massa pengar! Grrr! Förlorar massa pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts