RadiuZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Om ni är medlem på Playstations hemsida kan ni få hemskickat en demoskiva varje månad. Jag fick precis min första och den hade en hel del goa demos. Jag läste också att om man har online så kunde man få ett onlinespel helt gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Om ni är medlem på Playstations hemsida kan ni få hemskickat en demoskiva varje månad. Jag fick precis min första och den hade en hel del goa demos. Jag läste också att om man har online så kunde man få ett onlinespel helt gratis Är det PAL skivor? Och vilka spel fick du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Är det PAL skivor? Och vilka spel fick du? Jag ser ingen PAL-symbol men den funkar på mitt helt normala PS2. Demospelen är: Dancing Stage Fusion DJ Decks and FX Ratchet and Clank 3(ovanlig stor demo, jag satt två timmar med den, den har 2p-läge m.m) The Incredibles This is football 2005 Toca Race Driver 2 WRC 4 Innerhåller också Eye-toy och Singstar-saker edit: Det här var demoskiva nr.8 Redigerad 16 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kostar det att vara medlemm på sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag hatar demoskivor. Man blir så sugen på att köpa allt, och man förlorar en massa pengar! Grrr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kostar det att vara medlemm på sidan? Helt gratis. Store Tomtefar, Jag tycker det är roligt att spela nägot nytt varje månad gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Och vad e hemsidan som man blir medlem på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Helt gratis. Store Tomtefar, Jag tycker det är roligt att spela nägot nytt varje månad gratis Är det verkligen "något nytt varke månad"? Är det inte så att man får ett startpaket när man reggat sig. Vid registreringen får jag den uppfattningen, men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är det verkligen "något nytt varje månad"? Är det inte så att man får ett startpaket när man reggat sig. Vid registreringen får jag den uppfattningen, men jag kan ha fel. Hmm, kanske jag uppfattat det fel (i så fall, mitt fel). Jag får väl hoppas att det kommer en ny varje månad :"> Registrera dig här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 "Få ett gratis startpaket för PlayStation®2 Få ett smakprov på de senaste produkterna och tjänsterna från PlayStation® med din kostnadsfria demoskiva! Tillsammans med ditt exklusiva startpaket medföljer även nätverksaccesskivan, som du använder till att bege dig online med din PlayStation®2. Den innehåller dessutom den fullständiga versionen av onlineskjutspelet HardwareTM: Online Arena. " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 "Få ett gratis startpaket för PlayStation®2 Få ett smakprov på de senaste produkterna och tjänsterna från PlayStation® med din kostnadsfria demoskiva! Tillsammans med ditt exklusiva startpaket medföljer även nätverksaccesskivan, som du använder till att bege dig online med din PlayStation®2. Den innehåller dessutom den fullständiga versionen av onlineskjutspelet HardwareTM: Online Arena. " Man får bara en gång, startpaket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Fick också demo-skivan igår, har inte prövat den än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Fick också demo-skivan igår, har inte prövat den än Jag blev medlem för ca 1 timme sen, får väl den på tisdag eller nått.. Tog de länge för er? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag blev medlem för ca 1 timme sen, får väl den på tisdag eller nått.. Tog de länge för er? Jag har varit medlem sen i December, så, ja, det tog lång tid Tror inte att du får någon om du reggat dig efter att skivorna skickats ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag har varit medlem sen i December, så, ja, det tog lång tid Tror inte att du får någon om du reggat dig efter att skivorna skickats ut... Doh -.-' Men varför skulle dom ha kvar de där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag blev medlem i jan-feb, fick dock inget onlinespel :'( Finns det någon svensk PS2-tidning med medföljande demoskivor, saknar gamla Playstaion-magasinet som kom en gång per månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag blev medlem i jan-feb, fick dock inget onlinespel :'( Finns det någon svensk PS2-tidning med medföljande demoskivor, saknar gamla Playstaion-magasinet som kom en gång per månad Ajj då tråkigt.. Som sagt ett startpaket.. skiter i och beställa fyller år på onsdag.. blir WoW då istället =D! Btw du gillar att göra 3 Ggr va? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Btw du gillar att göra 3 Ggr va? It's my thing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 (redigerad) Jag fick Hardware online area(full version) i vintras. Edit: Jag har varit medlem på PS2 sidan i säkert 2 år och jag har aldrig fått något demo :/. Redigerad 18 april, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Blev medlem där för något år sedan minst och fick då denna: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts