Ace Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Eftersom jag såg Fifa 2006 topicen var jag tvungen att göra en med NHL Jag tycker man skall kunna: 1. Få tillbaka funktionen att skapa egna spelare 2. Kunna ligga kvar isen och filma 3.Träna straffar 4.Ha tränings läge där man kan ställa in ifall man vill spela 5on5, 5on4 etc, även spela mot ett lag med tom bur och alla sorters instälningar 5.... kommer mer sen Redigerad 16 april, 2005 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Kunna lägga in egen musik igen! Inte ha några menyer som i 2005:an, jeffla fifa menyer! Använd menyerna som var i 2004! Man ska kunna använda lag som man gjort själv i Dynasti-Mode! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 2. Kunna ligga kvar isen och filma Bara jag som inte förstår vad han menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ja träningsläge måste komma!! Hmm kunnde man inte spela med sina egna lag i 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Xbox live funktion på xbox verisionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Bara jag som inte förstår vad han menar? Jag TROR han menade att man ska kunna ligga kvar på isen å filma efter att nån gjort något fult. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ja träningsläge måste komma!! Hmm kunnde man inte spela med sina egna lag i 2004? Jo, det kunde man! En sak till som man borde kunna göra är att tackla ner målvakten. Fungerar inte på dator i något tidigare NHL-spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 16 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag TROR han menade att man ska kunna ligga kvar på isen å filma efter att nån gjort något fult. Precis, och även filma när man får en lätt hakning\tackling (Ska kunna få utvisning för filmning också naturligtvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Precis, och även filma när man får en lätt hakning\tackling (Ska kunna få utvisning för filmning också naturligtvis) Mja.. kanske lite onödigt? .. Fast om dom kan klämma in de på dosan så tackar man inte nej. Jag skulle gärna vilja ha så spelaren kunde börja vifta me klubban som fan xD. Alltså.. blir helvild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 NHl 94 är nog dde grymmate NHL jag har lirat. skön grafik komme inte ihåg om de va 2000 eller 2002 där man kan spela med elitserien åxå? de ägde iallafall. NHL då. såå sköna tacklingar. NHL 2003 måste ja säjja var lite konstigt med alla hockeykort å sånt. specialgrejjerna var iofs jävligt skojj har inte lirat de på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Man har väll inte kunnat lira med Elitserien på nåt spel? Däremot fanns det väll något tillägs paket så man spelar med Elitserien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Man kan spela i eltserien i NHL 2004 och 2005 (2003?) Till 2001 fanns det ett tillägg så man kunnde spela eliterien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Ni kanske borde tänka lite. LOCKOUT, säger det er något?? Redigerad 17 april, 2005 av razztheazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 hahaägda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ni kanske borde tänka lite. LOCKOUT, säger det er något?? Och Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Och Det kanske blir så att NHL-säsongen ställs in nästa säsong också. Kollar inte du på TV?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det kanske blir så att NHL-säsongen ställs in nästa säsong också. Kollar inte du på TV?? Öhh jo, men det är ju inte säkert att dom ställer in spelet bara för det Dom kanske bara gör utlänska ligor spelbara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Var ju lockout i år och ändå kom det ett spel så vad är problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts