Speeder Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Trilla igenom isen för några veckor sedan jag stod med vatten till bröstkorgen.. räknas det ? Var det på Flata? För er som inte vet så kallas landsbygden Strömsund för Flata. Redigerad 16 april, 2005 av Antonol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Någon månad sen, har färskt bildbevis: JA, Jo i.o.f.s. men det är nog bäst att ändra en sak i frågan... Foo var badade du? i Gravlången i Uphärad utanför Trollhättan i Sverige (jag äger faktiskt en del av den sjön) Redigerad 17 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Var är det nånstans? Miami, Florida, USA 29 grader i vattnet, *brrrrr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Miami, Florida, USA 29 grader i vattnet, *brrrrr* Fusk. Fan, det är ju fortfarande is här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Första doppet brukar bli någon gång under sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Första doppet brukar bli någon gång under sommaren. Å doppa sig här nu skulle göra ont. Länge tills islossning är här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Fusk. Fan, det är ju fortfarande is här. Inte här i södra sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag badar närsomhelst, ge mig pengar bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 2 av mina kompisar bada igår när vi söp vid en sjö dom var i vattnet i typ 5 sekunder och det var typ en halv meter djupt så börja inte klaga på att det är osäkert att bada när man är full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det blir väl i poolen, snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Brukar inte bada fören vid juni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 .vote: Aldrig varför hålla på o plaska runt i diverse sjöar o grejjer när man har badkar hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 .vote: Aldrig varför hålla på o plaska runt i diverse sjöar o grejjer när man har badkar hemma? Det finns inga söta flickor i ditt badkar, men det finns det vid badstränder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det finns inga söta flickor i ditt badkar, men det finns det vid badstränder. .det är sant.. men man kan ju spana på flickor utan att bada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Isen har inte gått upp här i norrland ännu, den brukar göra det i slutet av maj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 det är sant.. men man kan ju spana på flickor utan att bada 1. Hur vet du att han inte har söta flickor i sitt badkar? 2. Ja, man kan bara span på flickor utana att bada eftersom det inte finns några söta flicko där jag brukar bada... Ja förutom om man har med dig en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Gravlången har väl inte direkt mycket att erbjuda i pökväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Själv har man badat i ett badkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts