Foo Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Jag tänkte bara fråga när ni brukar ta första doppet? (i en sjö eller hav alltså) Själv badade jag idag och det är inte att rekomendera... Jag har färska bildbevis om ni inte tror mig! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/BADA.JPG och visst är min bak sexig Redigerad 16 april, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Brukar iviga året med att bada den första janurai. lika kallt varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tycker inte om att bada, första gången jag badar i år lär vara sammtidigt som första wakeboard-turen, frammåt juni nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Brukar slänga min brorsa i vattnet. Då stänker det på mig... Gills det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Första doppet sker väll någon gång i början av sommaren, dvs början av sommarlovet. Badar aldrig (läs: knappt) i Sverige, så det blir oftast under semestern... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Har funderat på det. Blir nog någon gång snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag badar mycket men inte förän vid början av sommaren. Att jag badar så mycket beror nog på de fina stränderna på östkusten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska nog ta första doppet i juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Det blir någongång i Juni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Badade 1 mars förra året,men har inte badat än i år,har varit mycket sjuk och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 I slutet av Maj/början på Juni blir det väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Någon månad sen, har färskt bildbevis: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/IMG_2096-1.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EricHarris Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Någon månad sen, har färskt bildbevis: Mmm ser härligt ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Äh. de där kan vara närsomhelt, å utomlands. den första bilden var de ju datum på ... men jaja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Blev sugen som fan o bada nu.. o eftersom ja tycker om KALLT vatten.. så kan ja ju bada nu älskar kallt vatten.. bara de inte e FÖR kallt.. men runt 10-15 grader e skönt EDIT: fint magplask eller nåt Redigerad 16 april, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Brukar iviga året med att bada den första janurai. lika kallt varje gång Haha! Bada gör jag så fort som möjligt. Kanske vid maj-juni, först då man inte fryser ihjäl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Någon månad sen, har färskt bildbevis: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/IMG_2096-1.JPG Var är det nånstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Någon månad sen, har färskt bildbevis: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/IMG_2096-1.JPG Hmm.... du har inte doppat dig på bilden... Du ljugar alltså Foo var badade du? Redigerad 16 april, 2005 av Sir.Per Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Tycker inte om att bada, första gången jag badar i år lär vara sammtidigt som första wakeboard-turen, frammåt juni nångång Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Trilla igenom isen för några veckor sedan jag stod med vatten till bröstkorgen.. räknas det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts